Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 901
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 900

Følg bodybuilding.dk på

Nyt træningsprogram

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg skal til at udarbejde et træningsprogram til når skolen går igang igen. Desværre skal jeg igang med 2år på gym, og arbejder tirsdag og lørdag hhv fra kl 16-22 og 7-18, så der vil ikke være mulighed for at træne de dage.
Derfor tænkte jeg på at lave et 2split/3split, hvor jeg søndag og mandag tager ben/ryg/biceps og Triceps/skulder/bryst, og onsdag, torsdag, fredag deler jeg det op i 3, så det bliver bryst/triceps, ryg/biceps, skulder/ben.

Er der nogle af jer som har argumenter imod at lave sådan et program?

Der vil være fokus på både styrke, vækst og kondition.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Har du overvejet at lave 3xFB? Lyder som om du kommer til at få en ret travl hverdag elles...
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Kostplan: Vis kostplan

ninjagrenen skrev:Jeg skal til at udarbejde et træningsprogram til når skolen går igang igen. Desværre skal jeg igang med 2år på gym, og arbejder tirsdag og lørdag hhv fra kl 16-22 og 7-18, så der vil ikke være mulighed for at træne de dage.
Derfor tænkte jeg på at lave et 2split/3split, hvor jeg søndag og mandag tager ben/ryg/biceps og Triceps/skulder/bryst, og onsdag, torsdag, fredag deler jeg det op i 3, så det bliver bryst/triceps, ryg/biceps, skulder/ben.

Er der nogle af jer som har argumenter imod at lave sådan et program?

Der vil være fokus på både styrke, vækst og kondition.

Jeg vil give Jamand ret. FB. Mandag onsdag og fredag. Behøver ikke tage mere end 1-1½ time.. Og du kan få gode gains.

Vælg en benøvelse en bryst øvelse og en ryg øvelse og en skulderøvelse.
Skal self. være flerleds øvelser. og fyr 6 sæt af i hver
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Kostplan: Vis kostplan

Gider bare ikke fb lige for tiden, derfor jeg vil prøve noget andet. også for at se om jeg kan få gode gains med dette. Den travle hverdag går nok. Kan godt lide at lave noget hele tiden. :D
Spurgte jo om det ville kunne fungere, eller om jeg måske skulle lave det sådan at jeg træner søndag og mandag noget fokus på arme og vinger.
Billede
Brugeravatar

ninjagrenen skrev:Gider bare ikke fb lige for tiden, derfor jeg vil prøve noget andet. også for at se om jeg kan få gode gains med dette. Den travle hverdag går nok. Kan godt lide at lave noget hele tiden. :D
Spurgte jo om det ville kunne fungere, eller om jeg måske skulle lave det sådan at jeg træner søndag og mandag noget fokus på arme og vinger.

Lav et 4- split :D Har efterhånden hørt mange der har rigtig gode erfaringer med det, og vil da selv prøve 3- eller 4-split når jeg får tid til det :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland

Omega skrev:
ninjagrenen skrev:Gider bare ikke fb lige for tiden, derfor jeg vil prøve noget andet. også for at se om jeg kan få gode gains med dette. Den travle hverdag går nok. Kan godt lide at lave noget hele tiden. :D

Lav et 4- split :D Har efterhånden hørt mange der har rigtig gode erfaringer med det, og vil da selv prøve 3- eller 4-split når jeg får tid til det :D

Det er det der er problemet, det kan jeg ikke når jeg kun kan træne
søndag, mandag, onsdag, torsdag og fredag.
Billede
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster