En rigtig god side, som laver analyser om alt, skader, spillernes form, diverse statistiker over fx skud på mål, osv. osv osv er
http://www.whoscored.com - Du trykker blot på den liga du vil, og så trykker du bare på den kamp du vil, og det bedste er at man kan gå laaangt tilbage hvis man nu gerne vil se noget fra tidligere. Og så giver de også er resultat på kampen nederst på siden, under preview!
Det er en virkelig lækker side, som virkelig er sat op professionelt!
Men det vil være en fordel at kunne (læse) engelsk, så man også kan læse om deres argumenter osv, frem for kun at kigge på hvad de mener resultatet bliver.
Og så bruger jeg rigtig tit bold.dk's 'head to head', så man kan se deres form, og tidligere indbyrdes opgør

- Når jeg om snart fylder 18, opretter jeg også en bruger på Unibet. De har nemlig en helt igennem hjernedød lækker mobil side! Den er så nem at finde rundt i, at når man har brugt 5 min på den, vil selv en 5'årig kunne finde rundt, den er meget enkel, men med lækkert design! - Det er af den grund jeg vil vælge unibet frem for fx Bet365, som også lige har fået lavet en ny mobilside, men den er stadig ikke nær så lækker som Unibet's!