Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WeirdMoose skrev:Programmet har givet flere andre gode fremskridt. Men i og med du ikke har fået fremskridt kan det højest sandsynligt skyldes at du ikke har styr på din kost. For at bygge masse op skal du have et kcal overskud, manglen på dette kan være skyld i dine manglende resultater.
Du skal samtidigt tænke på at du kun har trænet 2 måneder, derfor skal du ikke forvende de sygeste resultater selvom nogle måske ville få synelige resultater.

dj1337 skrev:Nå nu skal du bare høre Amandip,
De vise ord kommer i denne omgang fra WierdMoose og jeg vil bare tilføje nogle ekstra krydderier, om man vil sige, til hans kasserolle (staves det sådan).
For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.
For det andet så, som WierdMoose siger ligger grunden til dine bekymringer nok i dit kost, for 90% af det du vokser af ligger i maden du spiser og sengen på dit værelse, de resterende 10% ligger i træningscenteret. Få styr på din kost og se magien udløse sig. Læs de MANGE fornuftige artikler og indlæg herinde om kosten.
Sidst men ikke mindst så er det begrænset hvad man kan se af resultater på 2 måneder hvis ikke man har kosten i orden. Giv det lidt mere tid.
Der er to hovedpunkter i sagen nog det er KOST og TÅLMODIGHED.
Peace bro...

dj1337 skrev:For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.

Amandip1991 skrev:
Jeg tænker meget over hvad, jeg spiser, og jeg har også et kcal overskud på de 500 ca. Jeg har taget på, men synes ikke rigtig, at belastningen øges. Jeg burde jo kunne tage de 110 % RRP i 8. uge? Desuden sover jeg også næsten altid 8 timer om natten, mindst 7.
Jeg skal til at i gang igen, men ved ikke, om jeg skal træne på denne måde i form af reggression igen, når jeg nu ikke nåede målet (110% RRP) eller om jeg skal træne, hvor jeg yder mit maksimale hver gang og en gang i mellem træner til failure?
Jeg ser nemlig mange i centeret træne efter regression, hvor de, der umiddelbart ser meget store ud, tager meget små vægte?

Bnaz skrev:dj1337 skrev:For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.
Nej, det er ganske enkelt forkert. Jeg er 16, jeg har efterhånden fået smidt lidt masse på rammen og styrke til at følge med, at man ikke kan opnå ret meget i vores alder er ganske enkelt forkert.
Svaret er mad, disciplin og struktur.

Moody skrev:Amandip1991 skrev:
Jeg tænker meget over hvad, jeg spiser, og jeg har også et kcal overskud på de 500 ca. Jeg har taget på, men synes ikke rigtig, at belastningen øges. Jeg burde jo kunne tage de 110 % RRP i 8. uge? Desuden sover jeg også næsten altid 8 timer om natten, mindst 7.
Jeg skal til at i gang igen, men ved ikke, om jeg skal træne på denne måde i form af reggression igen, når jeg nu ikke nåede målet (110% RRP) eller om jeg skal træne, hvor jeg yder mit maksimale hver gang og en gang i mellem træner til failure?
Jeg ser nemlig mange i centeret træne efter regression, hvor de, der umiddelbart ser meget store ud, tager meget små vægte?
I første omgang var det nok ikke den smarteste beslutning at starte ud med at træne the basics of hypertrophy, istedet skulle du nok have fokuseret på at køre på dagsform, hvorved du nemt burde have opnået langt mere end 110 % de første 2 måneder du træner.
Du skal ikke træne til failure, ej heller dit maksimale hver gang, men øge vægten efter dagsform, altså når du kan mærke der er til et par yderligere reps så øge
dem der ser store ud og træner med små vægte er enten svage og fede, "kraftigt bygget", i starten af et nyt progressionscyklus, deloader etc. Så det skal du ikke ligge så meget i

WeirdMoose skrev:Moody skrev:Amandip1991 skrev:
I første omgang var det nok ikke den smarteste beslutning at starte ud med at træne the basics of hypertrophy, istedet skulle du nok have fokuseret på at køre på dagsform, hvorved du nemt burde have opnået langt mere end 110 % de første 2 måneder du træner.
Du skal ikke træne til failure, ej heller dit maksimale hver gang, men øge vægten efter dagsform, altså når du kan mærke der er til et par yderligere reps så øge
dem der ser store ud og træner med små vægte er enten svage og fede, "kraftigt bygget", i starten af et nyt progressionscyklus, deloader etc. Så det skal du ikke ligge så meget i
Hvorfor skulle han dog ikke træne efter et program men i stedet for på dagform? Manden har trænet i 2 år.

Amandip1991 skrev:Bnaz skrev:dj1337 skrev:For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.
Nej, det er ganske enkelt forkert. Jeg er 16, jeg har efterhånden fået smidt lidt masse på rammen og styrke til at følge med, at man ikke kan opnå ret meget i vores alder er ganske enkelt forkert.
Tak for svar. Følger du regressionsmodellen eller bare maxløfte hver gang?

Bnaz skrev:Amandip1991 skrev:Bnaz skrev:dj1337 skrev:For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.
Jeg går ud fra at du mener progression?
Jeg laver sjældent maxløft i lave reps, men jeg kan godt køre max i highrep, jeg har dog efterhånden kørt lidt af hvert, både progression og sheiko har været rigtig godt, fælles er dog, at jeg altid har været glad for høj frekvens og derved samlet set høj volume.

Amandip1991 skrev:Bnaz skrev:Amandip1991 skrev:Bnaz skrev:dj1337 skrev:For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.
Jeg laver sjældent maxløft i lave reps, men jeg kan godt køre max i highrep, jeg har dog efterhånden kørt lidt af hvert, både progression og sheiko har været rigtig godt, fælles er dog, at jeg altid har været glad for høj frekvens og derved samlet set høj volume.
Ja, jeg mente progression (jeg har for mange samfundsfags termer i mit hoved)
Hvordan vil I så mene, at jeg skal træne? I form af progression eller bare sheiko (som jeg går ud fra er med høj belastning og få sæt - ca 6 sæt vel?)
Kan du ikke forklare hvad du mener med høj frekvens og høj volumen?
Hvornår lave du highreps? Hvis mit mål primært er at gaine ved bulk, så jeg kan få taget lidt på inden jeg cutter og får det markeret, skal jeg vil mere lave få reps?
Undskyld de mange spørgsmål

Bnaz skrev:Amandip1991 skrev:Bnaz skrev:Amandip1991 skrev:Bnaz skrev:dj1337 skrev:For det første er du kun 17, du siger at du har trænet i 2 år men i den alder er du stadig igang med at vokse, og det er begrænset hvor meget du kan opnå. Du kan self opnå en vist form for størrelse og styrke men ikke i samme omfang som fra den alder du er i nu og derop af.
Ja, jeg mente progression (jeg har for mange samfundsfags termer i mit hoved)
Hvordan vil I så mene, at jeg skal træne? I form af progression eller bare sheiko (som jeg går ud fra er med høj belastning og få sæt - ca 6 sæt vel?)
Kan du ikke forklare hvad du mener med høj frekvens og høj volumen?
Hvornår lave du highreps? Hvis mit mål primært er at gaine ved bulk, så jeg kan få taget lidt på inden jeg cutter og får det markeret, skal jeg vil mere lave få reps?
Undskyld de mange spørgsmål
Sheiko er mange set, rigtig mange. Jeg mener der plejer at være 20-25 set squat på sådan en god dag i 2'eren f.eks...
En simpel progression er et fint sted at starte, men hvad du skal gøre kommer helt at på din tekniske kunnen og temperament, jeg kan ikke give dig noget der er optimalt med det kendskab, jeg har til dig.

Jeg tænker rigtig meget over min kost og har rent faktisk taget på (3 kg på 2 måneder) ved at tænke over kcal overskuddet, dog synes jeg ikke, at jeg kommer op i belastning. Desuden burde jeg jo kunne tage de 110 RRP i slutningen af forløbet (8.uge), men det kunne jeg ikke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster