nme skrev:Vi har ikke de store planer. Naturligvis har vi nogle ting der er booket på forhånd (LA Galaxy, Santa Monica, Beverly Hill, Universal studios mm). Men jeg glæder mig mest af alt bare til at opleve det
Men kan man bare komme ind fra gaden og sige "Can i sign up here, I wan't to start gaining some ehhhh..... muscles!" ?
jeg var derover i L.A i 15 dage og fik et excicese pass som galt alle 15dage for 65 USD, så snak med dem men prisen er jo forskellige fra sted til sted ...
de fleste hoteller har nærmest også indbygget Fitness afd. vis du bor i Beverly delen
men jeg trænet i dette center, LAfitness.com , og de giver også gratis 7 days træning vis du printer skemaet ud fra deres website som hedder Guest Pass
vis der er en ting i skal opleve er det Warner Bros Studios VIP Tour koster godt nok 49 USD pr person men er alle pengene værd tager knapt 2 timer touren.
Farmers Market er også et super sted det ligger lige ved Beverly Center som sælger alt i tøj tilbehør m.m. der er en sporvogn som køre rundt på det stor market.
og vis io skal downtown så lad lige værd at gå på gaden efter kl 20 dernede