Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1513
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1510

Følg bodybuilding.dk på

Olympia video series

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

http://www.bodybuilding.com/fun/olympiaseries.htm

Syntes det er sygt så meget større og større de forskellige bodybuildere bliver #-o De kommer mere og mere til at ligne mutanter. Meget federe form Arnold havde. Men det er jo også ved at være nogle år siden :D

http://youtube.com/watch?v=f2MEssyNyQg&mode=related&search=
Uanset hvad du laver, så altid tænk positivt - Det skaber de bedste resultater!

Støt http://www.Bodyman.dk / http://www.Bodylab.dk
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Min mening om arnolds symetri er nu ikke sommage andres... sys slet ik has ben havde nok volumen forhold til hans overkrop...
Sidst rettet af EL ULTIMO 8. sep 2007, 23:57, rettet i alt 1 gang.
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

EL ULTIMO skrev:Min mening om arnolds cymetri er nu ikke sommage andres... sys slet ik has ben havde nok volumen forhold til hans overkrop...

Jeg synes han var ret asymmetrisk, hvis jeg skal være ærlig, men derfor er han stadig den sejeste..
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Ingen kostplan

Efter min mening er Lee Priest THE MAN! Så vidt jeg husker var han med til Mr. O. første gang allerede som 22 eller 23 årig!
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Brugeravatar

Lee priest ? Han kom netop aldrig helt til tops pga manglende symmetri ? men hold da kæft nogle guns. For mig må det være flex, han var sku kongen af symmetri. ellers er der kevin levrone. Begge burde ha vundet mr o efter min mening. generelt synes jeg de var bedre for 10 år siden end de er i dag. men hver sin smag !

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 240.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (18)

Ved godt der er nogen der ik sys Lee Priest er symetrisk... Jeg sys bare ikke der er noget at komme efter... intet der halter i forhold til hinanden... Kæmpe læg og lår, smal talje og ikke den store kuffert (i modsætningen til mange andre), god dyb,tyk og bred ryg muskulatur, store runde skuldre, gode guns of dorarms... HVA MANGLER HAN?

Brugeravatar

EL ULTIMO skrev:Ved godt der er nogen der ik sys Lee Priest er symetrisk... Jeg sys bare ikke der er noget at komme efter... intet der halter i forhold til hinanden... Kæmpe læg og lår, smal talje og ikke den store kuffert (i modsætningen til mange andre), god dyb,tyk og bred ryg muskulatur, store runde skuldre, gode guns of dorarms... HVA MANGLER HAN?

Lee Mangler bryst i stor stil...
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

specter skrev:
EL ULTIMO skrev:Ved godt der er nogen der ik sys Lee Priest er symetrisk... Jeg sys bare ikke der er noget at komme efter... intet der halter i forhold til hinanden... Kæmpe læg og lår, smal talje og ikke den store kuffert (i modsætningen til mange andre), god dyb,tyk og bred ryg muskulatur, store runde skuldre, gode guns of dorarms... HVA MANGLER HAN?

Lee Mangler bryst i stor stil...

Jeg sys da det ser ganske udemærket ud!!!
Vedhæftede filer
8073-Lee.jpg
8073-Lee.jpg (30.05 KiB) Vist 120 gange

Brugeravatar

Ja et ok billed af ham der. men prøv at poste nogle flere foskellige billeder af ham, så er det tydeligt hans bryst halter. Det må du da også selv ha lagt mærke til ? Udover det er det måske hans korte statur der gør han ikke ser super harmonisk ud.

Styrkeliste

Brutalis_81 skrev:Ja et ok billed af ham der. men prøv at poste nogle flere foskellige billeder af ham, så er det tydeligt hans bryst halter. Det må du da også selv ha lagt mærke til ? Udover det er det måske hans korte statur der gør han ikke ser super harmonisk ud.

Hvis det er hans muskelhæftninger i hentyder til er det jo ik noget der tæller! For ja når han laver most muscular eller lignende poses ændrer hans bryst en del form men det har jo intet at gøre med mangel på masse det har noget at gære med hvor musklerne hæfter osv. Se ham f.eks lave en side chest den sider jo li i øjet!

Brugeravatar

Som sagt så er der jo en grund til han aldrig kom til tops. Og selvom man ikke selv kan gøre for hvordan ens muskelvedhæftninger er rent genetisk er det stadig noget der bliver vuderet på scenen

Styrkeliste

EL ULTIMO skrev:
Brutalis_81 skrev:Ja et ok billed af ham der. men prøv at poste nogle flere foskellige billeder af ham, så er det tydeligt hans bryst halter. Det må du da også selv ha lagt mærke til ? Udover det er det måske hans korte statur der gør han ikke ser super harmonisk ud.

Hvis det er hans muskelhæftninger i hentyder til er det jo ik noget der tæller! For ja når han laver most muscular eller lignende poses ændrer hans bryst en del form men det har jo intet at gøre med mangel på masse det har noget at gære med hvor musklerne hæfter osv. Se ham f.eks lave en side chest den sider jo li i øjet!

Han mangler bryst hvis du ser en del gamle billeder af ham ser hans bryst helt lille bitte ud i forhold til resten og det er en del af gamet..
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster