Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1092
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1090

Følg bodybuilding.dk på

øm i nakken

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej, jeg har holdt en pause på at træne i 4 dage. Idag efter træning (Biceps / Bryst) havde jeg ondt i nogle sener i nakken helt ned til skulderen. Hvad kan dette skyldes? Kan det være at senerne bliver stærkere, eller er det forkert teknik.

Jeg er ikke helt sikker på min teknik, når jeg træner bryst med frivægte (alle teknikker). i henhold til hvor langt ned mine albuer skal i forhold til mine skuldre. jeg har før haft ondt inde under mine skulderblade efter træning, men ikke noget der har varet over 24 timer.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kan være du har lavet et forkert træk/tag så det har ramt en nerve i nakken :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 100.00

Kostplan: Ingen kostplan

Hey.

Jeg har haft præcis det samme problem som du beskriver. Har været øm i nakken i 4 dage nu, og har også haft ondt i skulderbladene efter træning. Det med skulderbladene har været pga. bænkpres, nemlig at jeg nogle gange har ligget forkert og løftet nakken ved nogle af mine reps. Det plagede mig for nogle måneder siden. Men det med nakken er helt nyt for mig. Andet end at jeg var så dum at træne i torsdags på trods af små smerter i nakken, nu er det blevet meget værre.

Så hvis du finder en løsning på problemet, må du da gerne lige skrive en update. Håber ikke du føler jeg ødelægger din tråd. :)
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster