Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 759
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 756

Følg bodybuilding.dk på

Omega 3-6-9

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er nybegynder inde for styrketræning, så måske jeg spørg dumt. Men syntes sq der så meget info man skal forholde sig til på en gang.

Jeg har i dag købt Fitness Pharma Omgea 3-6-9 der står, at man kun skal tag 1 kapsel om dagen. Læser så lidt rundt i de forskellige forum, og bliver mere forvirret end kloger.

Er kommet frem til, at man skal ha 3g omega 3 om dagen??

De kapsler jeg har købt indholder 375,5mg fiskeoliekoncentrat her af 225mg omega 3.

Vil det så sige, at jeg skal op på at tage 12 kapsler om dagen, hvis jeg ikke spiser nogen anden form for fisk?

Jeg har så købt en billig omega 3 i Aldi der indholder 500mg fiskeolie her af 175mg omega 3 pr. kapsel. Skal jeg op på 17 af dem for at nå den daglig tilskud, hvis jeg ikke spiser fisk??

Hvor meget omega 6 og 9 har man brug for?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kender ikke til den anbefalede mængde af de forskellige fedtsyrer, men hvis det er fordi du ikke kan lide fisk, kan man også få omega3 fra f.eks. hørfrø-, oliven-, rapsolie, kiwi, tyttebær m.m.
Steve Butabi says "Crunch it"
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Træner her: DTU fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan