Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thjo skrev:Er der nogle der kan pege mig i den rigtige retning? Er det nok bare at undgå trapezius træning indtil ømhed er helt væk f.eks.?

Smiled skrev:thjo skrev:Er der nogle der kan pege mig i den rigtige retning? Er det nok bare at undgå trapezius træning indtil ømhed er helt væk f.eks.?
Du kunne sagtens holde en pause, hvis du selv føler at smerten er i nakke hvirvlen.. Også fokusere på din teknik, og ud før øvelserne langsomt og med kontrollerede bevægelser.. Husk også at få nok søvn, eller evt, tage et smut til lægen og se hvad han siger.

thjo skrev:Smiled skrev:thjo skrev:Er der nogle der kan pege mig i den rigtige retning? Er det nok bare at undgå trapezius træning indtil ømhed er helt væk f.eks.?
Du kunne sagtens holde en pause, hvis du selv føler at smerten er i nakke hvirvlen.. Også fokusere på din teknik, og ud før øvelserne langsomt og med kontrollerede bevægelser.. Husk også at få nok søvn, eller evt, tage et smut til lægen og se hvad han siger.
Hej Smiled, ville helst fortsætte træning og så bare undgå det område. Det er vel ok? Det er mere mellem skulderbladene det sidder. Vil koncentrere mig om min teknik som du siger og muligvis tage et smut til Fysioterapeut. Synes bare det er svært at skelne mellem DOMS og mere skadelige ting. Har ikke noget imod ømhed så længe jeg ikke gør det værre for kroppen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster