Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 969
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 966

Følg bodybuilding.dk på

Ondt, ondt program.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

The Super-Accumulation Program

Nu har I jo ferie, så jeg tænkte nogen ville prøve kræfter med lidt nyt.
Charles Poliqiun har lige skrevet et nyt program, der ikke er for jer.

"Honestly, you don't have the balls to use the advanced training principles I'm about to outline in this article."

"Hypertrophy, for example, is an adaptation to a biological stress. If something doesn't kill you, then the more you put stress on it, the more it'll adapt. If the .22 caliber doesn't work, use a .50 caliber."

"But here's the catch: during the two weeks of loading/forced overtraining, your goal is to lose strength... then keep right on training!
When people get weaker they stop. That's a mistake on this program. You have to go until you get much weaker. You must shoot for a drop of 20% in strength. If you lose more than 20% that's even better."

"And there's more: you're going to lose muscle at first too. It's not uncommon to lose 12 to 15 pounds in the first two weeks. But during and after your off period, if you eat correctly, you'll gain that back and usually another five pounds in one shot."

Total Body Hypertrophy Plan

Train nine times per week:

Monday, Wednesday, Friday — Train twice per day

Tuesday, Thursday, and Saturday morning — Train once per day

Sunday — Off

"What's that? You can't train six days a week and twice-a-day on three of those days? Then fuck off. This wasn't written for you."

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1605986

Det lyder ikke engang for godt til at være sandt - det lyder til at være noget være lort. Men måske vil nogen af jer prøve kræfter af med det :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Mindre ret meget om en artikel skrevet før: http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=07-093-training
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: ⛄ ᕦ(ò_ó*)ᕤ ⛄

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Kostplan: Vis kostplan

Forstår det ikk.. Altså man ville tabe styrke - ja det forstår jeg.

Men man ville også miste muskelmasse på 2 uger?
SELVOM man er i kalorieoverskud?

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Cruse skrev:Forstår det ikk.. Altså man ville tabe styrke - ja det forstår jeg.

Men man ville også miste muskelmasse på 2 uger?
SELVOM man er i kalorieoverskud?

Fordi kroppen begynder at nedbryde sig selv, fordi det simpelthen bare er for hårdt og den giver op (tror jeg) - og når den så endelig indser, helvedet er overstået, gør den klar til en ny tur i Helvede.
Men det må du nok hellere kigge i deres artikel-diskussion om, for jeg kan ikke give et bedre bud :P

BodyHack skrev:Mindre ret meget om en artikel skrevet før: http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=07-093-training

Det er jo ikke noget nyt overhovedet at træne AM/PM (selv Arnold gjorde det, efter hvad jeg har hørt), ej heller at træne efter overtræning, som han også siger i sin artikel.
Brugeravatar

Uhh lækkert program :twisted: Os' fodi jeg syns folk har så travlt med at passe på ikke at træne for meget og for hårdt og alt så'n noget ynk =p

Men det kræver at man er i ekseptionel form når man går i krig med det første gang that's for sure...

Jeg ville rigtig gerne høre fra nogle der tør vove sig ud i det, hvad de syns om det...For har ikke selv prøvet det, men overvejer det da, hvis jeg får tid til det og lige kommer i lidt bedre form :roll:
No One Ever Really Dies

Logbog: Ingen logbog

Kunne være spændende at se lidt nærmere på. Især når man elsker at træne.

Dog er jeg rimelig sikker på at jeg ville skulle bruge noget guidance igennem sådan en omgang, så jeg forstod alt 110% :?

Geografisk sted: Helsingør

Træner her: Mana Gym
FitnessDK Helsingør

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Ser da rimelig ondt ud, hvis man holder det 100% strict er det da sikkert et rigtig godt program. :twisted:

N*E*R*D skrev:Uhh lækkert program :twisted: Os' fodi jeg syns folk har så travlt med at passe på ikke at træne for meget og for hårdt og alt så'n noget ynk =p

Men det kræver at man er i ekseptionel form når man går i krig med det første gang that's for sure...

Jeg ville rigtig gerne høre fra nogle der tør vove sig ud i det, hvad de syns om det...For har ikke selv prøvet det, men overvejer det da, hvis jeg får tid til det og lige kommer i lidt bedre form :roll:

Du skal dog lige huske på, det kun er for de meget avancerede med flere års træning på bagen, hvis du da ikke har det :o
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster