Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

)

R3hder skrev:Yes.
Jeg tænkte nu mere på, når man søger ind på skolen, og sender sin fine ansøgning afsted, om de vægter på ens eksamensgennemsnit fra gymnasiet eller om man bare skal have bestået.
(Det nu mest fordi, jeg nok godt kunne have gjort det bedre, men nok om det)

Mikkel leicht skrev:R3hder skrev:Yes.
Jeg tænkte nu mere på, når man søger ind på skolen, og sender sin fine ansøgning afsted, om de vægter på ens eksamensgennemsnit fra gymnasiet eller om man bare skal have bestået.
er ret sikker på det kommer anpå det samlede antal ansøgere, mener ikke de har et minimums krav i gennemsnit, så længe du har bestået din eksamen, men har du højere gennemsnit kommer du selvfølgelig nemmere ind...

Mandenibusken999 skrev:Mikkel leicht skrev:R3hder skrev:Yes.
er ret sikker på det kommer anpå det samlede antal ansøgere, mener ikke de har et minimums krav i gennemsnit, så længe du har bestået din eksamen, men har du højere gennemsnit kommer du selvfølgelig nemmere ind...
Hvad???
jeg troede at det krævede en gymnasial uddannelse, som i siger, + man skal til optagelses prøve hvor man bliver bedømt fra 1 til 5, så dem som har flest 5ere har større chance for at komme ind, er det ikke sådan?
Jeg er så meget på røven hvis det er true´

R3hder skrev:
Det er også korrekt det du selv siger.
Du kan læse mere om, hvilke uddannelser osv. man kan komme igennem med på blivpolitibetjent.dk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster