Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1077
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1074

Følg bodybuilding.dk på

Optimal bryst

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg skal efter en måneds pause igang igen efter en omgang weightlifters headache. Pga af begrænsede redskaber trænede jeg før flat bench og incline bench 3x8-10 på hver øvelse. Synes ikke jeg opbyggede nok muskel masse øverst på brystet. Nu da jeg har alle redskaber til rådighed havde jeg tænkt mig at træne incline bench 3x10 incline dumbell bench 3x10 og måske noget kabel for øverste del af brystet også. Vil det fokusere for meget på det øverste eller vil det stimulere hele brystet, men med god opbygning øverst? Vil det kunne belaste skulderen for meget ifht hvis jeg trænede mere flat bench. (Træner dips både før og nu også)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

2620Rocky skrev:Jeg skal efter en måneds pause igang igen efter en omgang weightlifters headache. Pga af begrænsede redskaber trænede jeg før flat bench og incline bench 3x8-10 på hver øvelse. Synes ikke jeg opbyggede nok muskel masse øverst på brystet. Nu da jeg har alle redskaber til rådighed havde jeg tænkt mig at træne incline bench 3x10 incline dumbell bench 3x10 og måske noget kabel for øverste del af brystet også. Vil det fokusere for meget på det øverste eller vil det stimulere hele brystet, men med god opbygning øverst? Vil det kunne belaste skulderen for meget ifht hvis jeg trænede mere flat bench. (Træner dips både før og nu også)

Mener det er noget i stil med 5% stresset bliver rykket op på det øverste af brystet ved incline. Hele brystet vil fortsat være aktivt :)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Kostplan: Vis kostplan

Det er meget begrænset, hvor stor variantion, som man kan lave på brystmusklen.

Jeg synes, at der er passende med 3-5 øvelser per muskelgruppe.
http://www.facebook.com/fitprojectdk - Matcher klienter med personlige trænere i hele Danmark
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Horsens

Træner her: WT Center
Fitness World Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 235.00

Kostplan: Vis kostplan

øvelsesvalg lyder ikke synderligt afgørende i dit tilfælde, din kompromitterede teknik og deraf manglende kontakt er umiddelbart problemet. Eksperimenter med diverse håndvægtspres; langsom excentrisk, hurtig koncentrisk, dybe vendinger, gradvist abducerede skuldre osv.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster