Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.

Det er svært at forklare, men min læge sagde at han mente mine rotatorcuff-muskler var for svage til at holde kuglen på plads inde i skulderen, så han ville råde mig til at træne dem, og samtidig slappe af med bredt-grebs-øvelser og presseøvelser da det belastede min skulder meget, især da den klikkede ud når man lavede de slags øvelser 

Kagemand123 skrev:Tak for de gode svar, hvad så hvis jeg skrotter brystdagen og istedet kun kører 4 sæt bænk for at holde bryst ved lige. Rotatorcuff øvelser har jeg lavet som opvarmning før og kunne sagtens bruge dem hver gang der skal trænes udover bendagen, men tænker det bliver for meget da det trods alt stadig er muskler og har derfor brug for restitution?

LundDahl skrev:Kagemand123 skrev:Tak for de gode svar, hvad så hvis jeg skrotter brystdagen og istedet kun kører 4 sæt bænk for at holde bryst ved lige. Rotatorcuff øvelser har jeg lavet som opvarmning før og kunne sagtens bruge dem hver gang der skal trænes udover bendagen, men tænker det bliver for meget da det trods alt stadig er muskler og har derfor brug for restitution?
Du bør skrotte hele programmet, det er på ingen måde optimalt det program. Skrot det hele og find et program der har en god fordeling mellem pres og træk og er optimeret på de andre punkter også. Evt. B2B, sl 5x5 etc ud fra dit niveau

Prehab er nok lidt for sent vil jeg også mene, rehab er målet hvilket jeg vil mene med udtalelse fra både læge og en stor gut fra centeret at flere trækkeøvelser kontra presseøvelser ville hjælpe på det, samt en del rotatorcuff-øvelser. Fik aldrig svar på om rotatorcuff-øvelser hver dag ikke bliver for meget? 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster