Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sebastian h skrev:Jeg har i et stykketid tænkt på hvordan og hvor lang tid man skal opvarme?
Jeg har hørt mange forskellige ting om hvordan man skal opvarme.
Jeg plejer selv bare at løbe i et lille stykke tid og det er det.
Håber i kan give mig svar.

Saywhat skrev:Er det ikke meget omdisukteret hvorvidt det kan betale sig at opvarme? om det overhovedet er gavnligt?
Jeg varmer aldrig op og strækker aldrig ud efter træning. Er det en stor fejl?

Poliquin skrev:Saywhat skrev:Er det ikke meget omdisukteret hvorvidt det kan betale sig at opvarme? om det overhovedet er gavnligt?
Nej det er det ikke. Det giver klart en bedre mobilitet og mindre risikoen for skader. Udstrækning efter træning er diskuteret (eller det er det faktisk ik længere). Da man før i tiden sagde det tog DOMS. Det mener man ikke længere. Faktisk læste jeg en undersøgelse der viste de havde fået større DOMS af det. Men det jo rimelig svært at måle som sådan

Detorian skrev:Poliquin skrev:Saywhat skrev:Er det ikke meget omdisukteret hvorvidt det kan betale sig at opvarme? om det overhovedet er gavnligt?
Nej det er det ikke. Det giver klart en bedre mobilitet og mindre risikoen for skader. Udstrækning efter træning er diskuteret (eller det er det faktisk ik længere). Da man før i tiden sagde det tog DOMS. Det mener man ikke længere. Faktisk læste jeg en undersøgelse der viste de havde fået større DOMS af det. Men det jo rimelig svært at måle som sådan
Jeg kan huske at have læst en undersøgelse, i et af de gamle blade fra DHS der påviste, at udstrækning har en negativ påvirkning på musklernes str., selvom vi snakker en minimal negativ påvirkning. Men som BB'er er det altid de sidste 1-2% der kan være afgørende.
Ved ikke lige hvor meget relevans det har her, men alligevel lidt til tankerne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster