Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1015
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

ORDENTLIGT center i Århus!!!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har kigget i Centerguiden, men det blev jeg godt nok ikke klogere af, fordi halvdelen af de gyms er lukket ned i mit potentielle træningsområde.

Jeg har trænet i fitnessdk busgaden, et gammelt center der var ude i Hørning (det var nice), har været i 4 forskellige fitness worlds -> Jens Baggesens Vej, Viby, Scandi, Tilst. Jeg har trænet i Dansk Helsesport..

Og jeg er IKKE tilfreds. Jeg kan simpelthen ikke finde et gym, hvor jeg føler mig godt tilpas. Lige nu træner jeg i FW Scandi, Viby, eller Jens Baggensens Vej (Jeg har bil, så mig og min makker kører bare til det center, som vi mener er bedst til dagens træningspas.).

Her kommer problemerne;

1) Jeg må ikke bruge kalk
2) Der er ingen ordentlige pull up bars http://www.crossfitwyreforest.com/wp-co ... it-362.jpg det er sådanne bars jeg tænker på, ikke en del af et træktårn som nærmest vælter, hvis man skal træne høj intensitet og lave kipping pull ups.
3) Der er KONSTANT kø ved squat racket, og jeg træner stort set kun med frie vægte og meget af min træning foregår ved et squat rack.
4) Jeg har ikke plads nok, hvis jeg godt vil køre en WOD. Mangler noget frit gulvplads, hvor jeg selv kan hente min barbell hen og straffe dødløft, push-ups, sit-ups, forskellige øvelser med DB's osv. når jeg vil køre højere intensitet med lavere volume.
5) Jeg vil godt træne i et center, som ikke vrimler med douchebags. Jeg bliver sindssyg af at se på alt den ELENDIGE træning, der foregår i Fitness Worlds. Jeg ser sjældent nogen udføre en øvelse korrekt. Jeg vil træne et sted, hvor andre ligesindede kommer, så man kan snakke lidt teknik med folk der også ved hvordan man skal træne.

Jeg har lige boet i Kbh. i halvandet år og er lige flyttet til Århus igen, så jeg er ikke så opdateret på, hvad der foregår af god vægttræning her i 8000.

Det her er en stor omgang RAGE, men jeg håber sgu der er nogen, der kan hjælpe mig og give et fornuftigt bud på et gym, som eksisterer den dag i dag og lever op til mine krav. Pris er underordnet.

På forhånd tak :D
"Ain't nothin' to it but to do it" - Ronnie

Performance Gym Aarhus

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ny Helse & Motion passer dig perfekt :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster