Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Creeves skrev:Umiddelbart, så burde jeg kunne bibeholde min muskelmasse, men en ting er teori, en anden er praksis, og ville derfor høre, om andre har erfaringer med overgangen.

Jiyan skrev:Du vil simpelthen blive dyrke crossfit i Fitnessworld? Haha

Creeves skrev:Hov hov, jeg kan ikke gøre for, at du ikke selv har rygrad til at træne uden supervision

Comedian skrev:Jiyan skrev:Du vil simpelthen blive dyrke crossfit i Fitnessworld? Haha
Flere Fitnessworlds har CF hold, blandt andet et af dem i Odense...

dornerd skrev: Hentyder du til det de kalder ''Kettlecross''?
- Så vidt jeg er informeret bruger Fitness World hverkend Crossfit eller Spinning da disse træningsformer er patenterede og derved ville koste penge hvis FW skulle begå sig i disse. Og hvis det er kettlecross du mener så repræsenterer det jo kun en brøkdel af de træningsformer som ''Crossfit'' benytter sig af.

krolle skrev:
For mig at se er det grundlæggende problem at styrketræning og så det at rende rundt og lave ting på tid er to ting der ikke er forenelige. Derfor vil jeg meget hellere lave back2basics eller andet og så løbe en tur på off days

Creeves skrev:Hov hov, jeg kan ikke gøre for, at du ikke selv har rygrad til at træne uden supervision

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster