Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Overtræning og træthed

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey. Jeg er lige startet med at gå til boksning 2 gange om ugen (tirsdag, torsdag)
Ud over det træner jeg i motionscenter 3 gange om ugen (mandag, onsdag, fredag)

så er mit spørgsmål. Får jeg det optimale ud af min træning. Altså kan mine muskler nå at restituere???

Jeg var til boksning første gang i tirsdags og trænede dagen efter. Der kunne jeg mærke at jeg var træt i musklerne og kunne da heller ikke fuldføre mit træningsprogram!

Skal jeg lægge mit træning i motionscenter, så jeg træner søndag og fredag. så mine muskler kan nå at restituere?

håber der er nogen der kan hjælpe!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ribe

Styrkeliste
- Bænkpres: 103.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan sagtens træne mandag til fredag uden problemer, og uden risiko for overtræning. Det er kun et spørgsmål om tilvending. I starten vil du måske føle dig træt, og du vil måske ikke føle dig ligeså stærk som du plejer. Men i løbet af ganske få uger burde din krop have vendet sig til det.

Sålænge du passer din kost og søvn, og sålænge dit program generelt ikke er over-kill, så burde du ikke løbe ind i problemer.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Thomas Jagd skrev:Du kan sagtens træne mandag til fredag uden problemer, og uden risiko for overtræning. Det er kun et spørgsmål om tilvending. I starten vil du måske føle dig træt, og du vil måske ikke føle dig ligeså stærk som du plejer. Men i løbet af ganske få uger burde din krop have vendet sig til det.

Sålænge du passer din kost og søvn, og sålænge dit program generelt ikke er over-kill, så burde du ikke løbe ind i problemer.

Jeg kører efter dette program.http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=1 er det fornuftigt?
har puttet lidt dødløft og mere squat ind, men er det ok??
Med hensyn til kosten. Jeg har fundet et kostprogram sm jeg vil køre efter. http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=19
er det ok, med hensyn til at forminske min fedtprocent uden at miste muskelmasse?

Geografisk sted: Ribe

Styrkeliste
- Bænkpres: 103.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 160.00

fyso skrev:
Thomas Jagd skrev:Du kan sagtens træne mandag til fredag uden problemer, og uden risiko for overtræning. Det er kun et spørgsmål om tilvending. I starten vil du måske føle dig træt, og du vil måske ikke føle dig ligeså stærk som du plejer. Men i løbet af ganske få uger burde din krop have vendet sig til det.

Jeg kører efter dette program.http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=1 er det fornuftigt?
har puttet lidt dødløft og mere squat ind, men er det ok??
Med hensyn til kosten. Jeg har fundet et kostprogram sm jeg vil køre efter. http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=19
er det ok, med hensyn til at forminske min fedtprocent uden at miste muskelmasse?

Skod program. Begynd på Fundament Træning For Begyndere
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster