Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Who am I skrev:
Jeg har trænet i 3-4 måneder nu efter flere års pause fra alt der havde med træning at gøre. Jeg har haft super god fremgang indtil videre og er blevet rigtigt bidt af det igen.

Jarlby skrev:Who am I skrev:
Jeg har trænet i 3-4 måneder nu efter flere års pause fra alt der havde med træning at gøre. Jeg har haft super god fremgang indtil videre og er blevet rigtigt bidt af det igen.
Du skal nok ikke se det som værende diagnosticeret overtræning (hvilket er lidt vagt) eftersom at det er noget der først udvikler sig af en meget stor mængde stress over en længere periode end du har trænet
Men du kan tage din puls om aftenen og så om morgenen igen. Noter om du har en høj puls om morgenen. Din puls burde være lav.
Men når at det så er sagt, så forværres dit immunforsvar af at træne og det er højsæson for forkølelse etc.. Træninger der ligger "tæt" på din sengetid kan forværre din søvn, det samme kan næsten al hjernestimuli. Selve træningen er en stress faktor for kroppen og HÅRD fullbody hver anden dag kan være en ret så stor stress faktor, prøv at skrue lidt ned og spis noget mere.
Nu er der også stor forskel i stimulant tolerencen hos folk og jeg kan personligt ikke tåle ret store mængder af stimulanter som koffein, thein, ginseng osv.. Hvis at du bruger stimulanter, så lad være med at indtage dem tidligere end 5- 6 timer før sengetid.
Så, på med halstørklædet, ind med noget mere føde og slap lidt af

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster