Jeg er ny her på siden, men har fulgt med i et stykke tid efterhånden.
Jeg er en pige på 19 år, en højde på 165 og vejer 52 kg. Min fedtprocent ligger på 15,7%
Jeg styrketræner 4-5 gange om ugen (en musklegruppe af gange i 1-1.5 time af gange) og løber derudover ca. 7 km 1-3 gange om ugen.
Derudover spiser jeg 5-6 måltider om dagen, bestående af alt hvad der skal til (havregryn, skyr, frugt, fisk, kylling, grøntsager, avocado, peanutbutter
,mandler, æg, proteinpulver osv.) Jeg har trænet i godt 6 måneder, men brugte de første 4 måneder på, at misforstå konceptet fuldstændig, og gik fra en vægt på 58 kg til en vægt på 48 kg ved "hjælp" af et meget lille kalorieindtægt og tonsvis af cardio og boksetræning.. Har nu fået mig sat nogenlunde ind i, hvordan det skal foregå, er dog stadig lidt i tvivl...
Så spørgsmålet er, er jeg på rette vej?
Er der evt. noget jeg burde gøre anderledes? Spise mere/mindre? Træne mere/mindre?
Eller skal jeg bare være mere tålmodig?
Formålet med det hele er, at jeg gerne vil have en trimmet og markeret krop. Gerne med tydelig six-pack, men hvor langt skal min fedtprocent ned, før det bliver tydeligt? Lige pt, er der stadig inden markeringer..
Alt i alt, en meget lang smøre, med en masse "måske latterlige" spørgsmål, men ja...
På forhånd tak, og fortsat god weekend
Mvh