Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1386
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1384

Følg bodybuilding.dk på

Pålægsmaskiner

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Er der nogen derude der laver sit eget pålæg? Jeg kigger lidt rundt nu for at finde en maskin til at skære hamb.ryg osv og er lidt i tvivl om det kan betale sig at købe de billige.

Den billigste jeg har fundet er den her;
http://www.skiftselv.dk/paalaegsmaskine ... 01n-bosch/

...og den ser egentlig fint ud, men da jeg ikke kender til den slags maskiner vil jeg lige høre hvad i siger til det.

Skal jeg lidt højere op i pris for at få noget bedre eller holder sådan en billig maskin?

Mvh

B
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

BloodJunkie skrev:Er der nogen derude der laver sit eget pålæg? Jeg kigger lidt rundt nu for at finde en maskin til at skære hamb.ryg osv og er lidt i tvivl om det kan betale sig at købe de billige.

Den billigste jeg har fundet er den her;
http://www.skiftselv.dk/paalaegsmaskine ... 01n-bosch/

...og den ser egentlig fint ud, men da jeg ikke kender til den slags maskiner vil jeg lige høre hvad i siger til det.

Skal jeg lidt højere op i pris for at få noget bedre eller holder sådan en billig maskin?

Mvh

B

Min familie har altid brugt Billede som har virket rigtig godt. :) De er sikkert svære at skaffe...

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Metro har en til 240 i den her uge. Kender ikke kvaliteten, men den ser fin ud :drink: tjek selv deres nonfood avis..

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Den du selv linker til er, efter min mening, noget værre lort. Det tager en krig at gøre den ordentlig ren, og den flosser kødet. Jeg har valgt at bruge en kniv når jeg skal skære hamburgerryg, roastbeef etc. Det går hurtigt, og der er ikke så meget rengøring.

Jeg arbejder på en restaurant hvor vi har en professionel pålægsmaskine til 26.000 kr. http://www.hwl.dk/da/product/paalaegsmaskiner-21pzlzg/kolossal-paalaegsmaskine-mpm30gear
Den virker upåklageligt men er også dyr. Hvis jeg var dig ville jeg ikke købe en billig en som den du linker til. Fordi at her hører pris og kvalitet sammen efter min mening. Jeg synes hellere at du skal skære dit eget pålæg med en vildt skarp kniv. Det tager lidt længere tid og resultatet bliver ikke som en pålægsmaskine men så slipper du for at stå med en maskine der ikke er tilfredsstillende.

christian223 skrev:Jeg arbejder på en restaurant hvor vi har en professionel pålægsmaskine til 26.000 kr. http://www.hwl.dk/da/product/paalaegsmaskiner-21pzlzg/kolossal-paalaegsmaskine-mpm30gear
Den virker upåklageligt men er også dyr. Hvis jeg var dig ville jeg ikke købe en billig en som den du linker til. Fordi at her hører pris og kvalitet sammen efter min mening. Jeg synes hellere at du skal skære dit eget pålæg med en vildt skarp kniv. Det tager lidt længere tid og resultatet bliver ikke som en pålægsmaskine men så slipper du for at stå med en maskine der ikke er tilfredsstillende.

Det er bestemt for dyrt :D

Jeg vil prøve at skære hamb.ryggen med en kniv men jeg synes ikke det er muligt at skære den så tyndt så kærestent og døtrene bliver tilfreds. Men hvis det er helt umuligt at have med de billige maskiner at gøre må jeg næsten finde på noget andet, eller begynde at spare op.
Hvad med de maskiner der ligger i 1500-5000kr klassen, synes i de kunne være mere fornuftige?
http://www.skiftselv.dk/paalaegsmaskiner/

Grunden til at jeg linker til denne side er fordi den var den første når jeg googlede pålægsmaskiner :wink:
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00