Den kan enten virke som et eksempel på hvordan man kan lave en Palæo-cut plan. Eller hvordan man ikke skal lave den. Alt efter om den får positiv eller negativ kritik
Den er kun palæo-inspireret, da det jo er vigtigt at få lidt carbs når man styrketræner, men har læst de så skal indtages omkring det tidsrum man træner. Før og efter. Jeg spiser enten 600 gram kylling og 70 gram mandler
Eller 500 gram Hakket oksekød og 50 gram mandler
Druesukker bruges kun på træningsdage efter træning.
Og maden bliver ikke indtaget efter de tider som står, men bliver fordelt ud over dagen, og bliver spist når jeg føler der er brug for det. Fx 2 bananer før træning og mandler hvis der går noget tid mellem måltider.
dog er det altid.
Morgen: æg
Middag: ½ af kødet og ½ af grøntsagerne.
Aften: ½ af kødet og ½ af grøntsagerne
Den er meget simpel da jeg går efter at det skal være nemt. Jeg laver normalt til 2 dages frokost og aftensmad af gangen og gemmer det i bøtter, da det er dejlig nemt.
Ved godt der sikkert er mange som ikke går ind for palæo, men jeg har ikke mangel på energi og det er ikke noget problem ikke at få kulhydrat om morgenen. Det føles faktisk godt, og man har god velbehag i kroppen uden alt for mange carbs.
Kom meget gerne med Input eller kritik