Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Dane skrev:kunne da være en mulighed, for der er da ingen der ved 3 måneder i forvejen at de gerne vil stoppe med at træne i et center

The Dane skrev:Syntes bare ikke det stod sådan da jeg meldte mig ind.
For jeg betaler sgu ikke for 2 måneder jeg ikke skal bruge.
Jeg kan da godt forstå man ikke kan komme dagen inden og sige, "hey hov, nej jeg melder mig lige ud"
Der må da være noget lov halløj til at omgå sådan noget.

mikkel_baech skrev:The Dane skrev:kunne da være en mulighed, for der er da ingen der ved 3 måneder i forvejen at de gerne vil stoppe med at træne i et center
nu må du sku lige stramme ballerne! vil du sige at du ikke kan planlægge ting som træning tre måneder frem? og hvis du har indmeldt dig i et center så har du også fået udleveret kontrakt betingelser, så tag da at stå ved dit ansvar og indse at hvis du har skrevet under på en kontrakt uden at læse den så er det ikke centret der har lavet en fejl men dig. synes det er sørgeligt at prøve at snige sig udenom en aftale man selv har været med til at indgå.

The Dane skrev:Syntes bare ikke det stod sådan da jeg meldte mig ind.
Jeg kan da godt forstå man ikke kan komme dagen inden og sige, "hey hov, nej jeg melder mig lige ud"

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

kinky_fætter skrev:The Dane skrev:Syntes bare ikke det stod sådan da jeg meldte mig ind.
Har du husket at læse kontrakten grundigt igennem, fordi det kan være at man misser de vigtige punkter. Næste gang spørg om du ikke kan få en kopi af den kontrakt når du tilmelder dig.

Thrapel skrev:det er selvfølgelig juridisk helt forkert den frist. Meddele dem at du ønsker at stoppe og stop din betaling fra banken. hvis de klager så henvis dem til forbrugerklagenævnet.
Udover det, så virker det urimeligt (Aftaleloven § 36)
Mikkel Baech, du er da for naiv!

Thrapel skrev:det er selvfølgelig juridisk helt forkert den frist. Meddele dem at du ønsker at stoppe og stop din betaling fra banken. hvis de klager så henvis dem til forbrugerklagenævnet.

Thrapel skrev:Thrapel skrev:det er selvfølgelig juridisk helt forkert den frist. Meddele dem at du ønsker at stoppe og stop din betaling fra banken. hvis de klager så henvis dem til forbrugerklagenævnet.
ændring:
havde helt glemt § 33

[/quote
mikkel_baech skrev:Thrapel skrev:det er selvfølgelig juridisk helt forkert den frist. Meddele dem at du ønsker at stoppe og stop din betaling fra banken. hvis de klager så henvis dem til forbrugerklagenævnet.
hvorfor er jeg naiv mener du?
og hvor er fejlen juridisk når han har skrevet under på en kontrakt der garanteret er gennemgået og fuldt ud lovlig?
at han skriver at han ikke kan forstå kontrakten gør da mere at jeg tvivler på om han burde have lov til at skrive under på noget juridisk gældende men måske burde have en værge til den slags.
jeg kan ikke lige se hvor du mener at det urimelige iflg aftaleloven paragraf 36 er?
det er hverken en speciel lang kontrakttid eller noget?
husk nu på at han ved at han ved at have accepteret kontrakten også har fået den fordel at han har fået en mindre pris(idet han betaler pr pbs) og at kontrakten derfor er fuldt ud lovlig.
indrøm nu bare at du bare ikke gider betale for et prdukt du har skrevet under på og derfor vil skride fra aftalen, det er da klar snak.

Krestnk skrev:Thrapel skrev:det er selvfølgelig juridisk helt forkert den frist. Meddele dem at du ønsker at stoppe og stop din betaling fra banken. hvis de klager så henvis dem til forbrugerklagenævnet.
Den tror jeg sgu ikke på![]()
Hvis man har underskrevet en aftale, så kan du jo ikke bare sige at du har fortrudt eller krydsede fingre, så det galdt ikke

The Dane skrev:mikkel_baech skrev:Thrapel skrev:det er selvfølgelig juridisk helt forkert den frist. Meddele dem at du ønsker at stoppe og stop din betaling fra banken. hvis de klager så henvis dem til forbrugerklagenævnet.
hvorfor er jeg naiv mener du?
og hvor er fejlen juridisk når han har skrevet under på en kontrakt der garanteret er gennemgået og fuldt ud lovlig?
at han skriver at han ikke kan forstå kontrakten gør da mere at jeg tvivler på om han burde have lov til at skrive under på noget juridisk gældende men måske burde have en værge til den slags.
jeg kan ikke lige se hvor du mener at det urimelige iflg aftaleloven paragraf 36 er?
det er hverken en speciel lang kontrakttid eller noget?
husk nu på at han ved at han ved at have accepteret kontrakten også har fået den fordel at han har fået en mindre pris(idet han betaler pr pbs) og at kontrakten derfor er fuldt ud lovlig.
indrøm nu bare at du bare ikke gider betale for et prdukt du har skrevet under på og derfor vil skride fra aftalen, det er da klar snak.
hov hov, du må da gerne lige tale pænt.
Og nej jeg vil da ikke bare skride fra noget, men har sgu aldrig oplevet andre steder at man kan binde en opsigelsfrist så lang tid mht PBS.

The Dane skrev:Jeg whiner da ikke, og jeg betaler hvis der ingen anden vej er.
Syntes bare stadig det er fucked at opsigelse tager 3 måneder.
Men alle syntes måske det lyder helt normalt.
Sådan er det jo også med.. Nå nej, ingenting. Der er cirka en måneds opsigelse eller hvad man kalder det, men 3 måneder er da åndssvagt.

The Dane skrev:Ville være rart med et stykke jurist kryptiker kursus på gym eller noget.
Det er dejligt at være studerende og skulle af med 540kr for "Insert nothing"
Som Anden ville sige "Argh, sådan noget lorterøv!"
Jeg betaler skam hvis der ingen udvej er, men derfor må man vel gerne have en holdning om at det er fucked, for det syntes jeg fandme.

The Dane skrev:Ville være rart med et stykke jurist kryptiker kursus på gym eller noget.
Som Anden ville sige "Argh, sådan noget lorterøv!"
Jeg betaler skam hvis der ingen udvej er, men derfor må man vel gerne have en holdning om at det er fucked, for det syntes jeg fandme.

The Dane skrev:"For PBS-medlemsskaber gælder der et opsigelsvarsel på løbende måned + 60 dage. Dette sker skriftligt eller ved personlig henvendelse i receptionstiden."

Detorian skrev:Grunden til jeg skrev det jeg gjorde, var fordi jeg selv har gjort det på den måde. Jeg skulle ud af mit center pga. de lavede om, så faciliteterne var af yderst dårlig benyttelse. Jeg ringede til banken, bad dem om at stoppe udbetalingen. Centret sendte en regning ca. et år senere på en måneds træning, hvorefter jeg ringede ned til dem og forklarede dem lidt af hvert. Jeg fik annulleret min regning, da de godt kunne se jeg ikke havde trænet der et helt år.
Så smuthuller er der, i mere eller mindre forstand. Der er en grund til du ikke kan forstå det sprog din kontrakt er skrevet i, sådan er det bare, også derfor en advokat hurtigt kan koste 1000,- i timen f.eks.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster