Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 933
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

PHAT Rutine

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej, har nu kørt SS nogle måneder, og er nået dertil hvor jeg simpelthen ikke kan øge vægten fra session til session. Er 30 år og vejer ca. 70 kg, og løfter 105 kg i squat, 130 dødløft, 70 kg bench og row og 50 kg OHP.

Tænker at jeg gerne vil blive fokusere på at blive så stor som muligt inden næste sommer, da jeg ikke er blevet betydeligt større af at køre SS. Har kigget på forskellige programmer, og PHAT ser sjovt ud. Men tænker det måske er for meget for en på 30 år?

Nogle der har erfaringer med PHAT? Bliver man stærkere og større?

Tak :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, du bliver stærkere og større med phat. Vel at mærke, hvis du spiser tilstrækkeligt til at øge din vægt. Hvor meget har du taget på under dit nuværende program, og over hvor langen periode?
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

toto_G4M3R skrev:Ja, du bliver stærkere og større med phat. Vel at mærke, hvis du spiser tilstrækkeligt til at øge din vægt. Hvor meget har du taget på under dit nuværende program, og over hvor langen periode?

Omkring 8 kilo over ca. 6 måneder.

Har dog mini-cuttet et par gange pga. ferie. Skal man indtage ligeså mange kalorier på PHAT som på SS?

Kelto10 skrev:
toto_G4M3R skrev:Ja, du bliver stærkere og større med phat. Vel at mærke, hvis du spiser tilstrækkeligt til at øge din vægt. Hvor meget har du taget på under dit nuværende program, og over hvor langen periode?

Har dog mini-cuttet et par gange pga. ferie. Skal man indtage ligeså mange kalorier på PHAT som på SS?

Hvis du i gennemsnit øger med 1 kg om måneden under PHAT, vil det være rigtig fint. Undgå dog at køre cut i tide og utide; det bremser efter min mening fremgangen markant! Et langt, roligt og kontrolleret bulk er klart det bedste.

Danielhansen her inde fra, kørte PHAT og øgede med ca et kg om måneden under det program og gik fra 75 til 90 kg, med ret lav øgning i fedtprocent. Altså, et rigtig fornuftigt resultat :)

Jeg kan anbefale at oprette en logbog, så du hele tiden kan følge din fremgang. F.eks kigge en måned tilbage og se hvor mange kg man har øget, eller hvor mange reps man har forbedret sig med.
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog

toto_G4M3R skrev:
Kelto10 skrev:

Hvis du i gennemsnit øger med 1 kg om måneden under PHAT, vil det være rigtig fint. Undgå dog at køre cut i tide og utide; det bremser efter min mening fremgangen markant! Et langt, roligt og kontrolleret bulk er klart det bedste.

Danielhansen her inde fra, kørte PHAT og øgede med ca et kg om måneden under det program og gik fra 75 til 90 kg, med ret lav øgning i fedtprocent. Altså, et rigtig fornuftigt resultat :)

Jeg kan anbefale at oprette en logbog, så du hele tiden kan følge din fremgang. F.eks kigge en måned tilbage og se hvor mange kg man har øget, eller hvor mange reps man har forbedret sig med.

Tak, det vil jeg gøre.

Tænker bare om skuldrene bliver ramt hårdt nok, der er jo slet ikke skulderpres med i programmet - ville det evt. være muligt at flette det ind på chest / arms dagen til fordel for nogle armøvelser?

Eller er det umuligt?

Kelto10 skrev:
toto_G4M3R skrev:
Kelto10 skrev:

Tak, det vil jeg gøre.

Tænker bare om skuldrene bliver ramt hårdt nok, der er jo slet ikke skulderpres med i programmet - ville det evt. være muligt at flette det ind på chest / arms dagen til fordel for nogle armøvelser?

Eller er det umuligt?

Der er da skulderpres i programmet både dag 1 og 4 :)

Geografisk sted: Nordsjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster