Jeg (tadadaaaa) har lavet en observation.... (endnu større tadadaaaa)
Jeg tror man bliver miljø skadet af at være på bb.dk.
Og hvad bygger jeg så den kætteriske påstand på?
Jo nu skal i høre. Jeg sad og diskuterede med et par kammerater, hvor min fysik kom på tale. Jeg blev spurgt hvor stor jeg planlagde at være. jeg svarede at jeg ikke skulle være stor, men bare veltrænet og markeret. De kiggede underligt på mig og spørger hvis du ikke er det nu hvad er du så..... (skal lige sige at mine kammerater er et par typiske vandrende pinde, der i ny og næ besøger et center for at lave lidt diskoteks pump)
Det var så her det gik op for mig at jeg var blevet miljøskadet af BB.dk og andre sider og forums. Min opfattelse af hvad der er stor og hvad der er veltrænet er ganske enkelt blevet rykket af min tid her. Hvad mine kammerater (og mennesker uden et seriøst syn på BB, styrketræning og sådan) opfatter som en veltrænet fysik er for mig blot halvejs til målet.
En lidt anderledes form for megarexi kan man vel kalde det :D ikke påvirket af psykiske problemer og lav selvværd men af en forskel i opfattelse af fysik mellem mig og min omverden. :8
Ved godt at det ikke er en seriøs tråd og egentlig ikke noget man kan bruge til noget videre interesant, men ville nu bare dele det alligevel =D>