Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pølle skrev:fik afvide jeg skulle skifte om til flade sko i stedet for med hæl, da jeg falder for meget forover, havde dog glemt sko så lavede lidt i strømpesokker

Bnaz skrev:pølle skrev:fik afvide jeg skulle skifte om til flade sko i stedet for med hæl, da jeg falder for meget forover, havde dog glemt sko så lavede lidt i strømpesokker
Det synes jeg lyder lidt mærkeligt.
Jeg tror ikke umiddelbart det er der, problemet ligger.

pølle skrev:Bnaz skrev:pølle skrev:fik afvide jeg skulle skifte om til flade sko i stedet for med hæl, da jeg falder for meget forover, havde dog glemt sko så lavede lidt i strømpesokker
Det synes jeg lyder lidt mærkeligt.
Jeg tror ikke umiddelbart det er der, problemet ligger.
ja i know. prøvede at stå lidt bredre, det hjælper lidt men falder stadig lidt forover

Bnaz skrev:Er du ved at være klar til på lørdag?

pølle skrev:Bnaz skrev:Er du ved at være klar til på lørdag?
ja stille og roligt, har dog kun fokuseret på udstyr de 2 sidste uger, da jeg havde mistet motivationen til træning de sidste par måneder.
håber på hvertfald at få lavet 240-250 i squat. ved ikke med bænk og dødløft har jeg slet ikke været i dragt i som sådan![]()
men motivationen er kommer tilbage nu og begynder at kører program nu istedet for dagsform, det var vidst dagsform træning som smadrede lysten.

Bnaz skrev:pølle skrev:Bnaz skrev:Er du ved at være klar til på lørdag?
ja stille og roligt, har dog kun fokuseret på udstyr de 2 sidste uger, da jeg havde mistet motivationen til træning de sidste par måneder.
håber på hvertfald at få lavet 240-250 i squat. ved ikke med bænk og dødløft har jeg slet ikke været i dragt i som sådan![]()
men motivationen er kommer tilbage nu og begynder at kører program nu istedet for dagsform, det var vidst dagsform træning som smadrede lysten.
Well, det lyder da også godt.
Hvilket program er du startet op på?

Bay skrev:Hvad siger vægten?

pølle skrev:Bnaz skrev:pølle skrev:Bnaz skrev:Er du ved at være klar til på lørdag?
Well, det lyder da også godt.
Hvilket program er du startet op på?
har læst det med RTS og overvejer at bikse noget op omkring detmed upper body dage og lower body

Bnaz skrev:Har du prøvet at dødløfte med bind?

pølle skrev:Bnaz skrev:Har du prøvet at dødløfte med bind?
nej har jeg ikke endnu, prøver jeg nok i morgen, ved ikke hvordan det bliver at komme ned så

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster