Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kidde skrev:kender du nok, og så er det i kbh http://www.glamourama.dk/

Misslaw skrev:Men Lone lukker biksen, så det hjælper ikke det store.
Fristen for at bestille hos hende var 1 marts...

Ravnkilde skrev:Ja, det er jo lidt noget hø! at hun lukker for havde også tænkt at bestille hos hende.. men nu er jeg godt nok i syv-sind, om at finde ud af hvor f***** jeg skal bestille dragterne henne..
jeg fandt et link på nettet hvor man kan bestille dem på nettet, http://www.suitsyouswimwear.com/figuresuits2.php
men punkt.1.: syntes det er lidt halv dyrt! Punkt.2.: er meget bekymret for at man ender ud med den rigtige str. for ikke særlig fedt at stå i en for lille/stor bikini..![]()
Line jeg ved du har kastet dig ud i projekt "sy din egen bikini" hvordan skrider det frem??? er det overskueligt??? Er det noget man selv kan kaste sig ud i, hvis sidste gang man brugte en sy maskine, var da man lavde grydelapper i folkeskolen...

Ravnkilde skrev:Line: lurede lige på det link! det ser faktisk ret overskueligt ud at skulle gi' sig i kast med at sy det selv.. for så er det vel bare at finde en bikini i evt. H&M der sidder godt, også tage den som udgangspunkt....
Har du nogle mål til hvad der glæden for hvor meget det er de skal dække osv. ell. et link???
For så tror jeg næsten at jeg vil prøve mig frem, der er jo go' tid til.. så jeg kan jo nå at kvaje mig.. bare jeg har riglig stof..hehe..
![]()

Ravnkilde skrev:Har meldt mig ind i gruppen... genialt at oprette sådan en!!! godt intativ Line![]()
![]()
Jeg har besluttet mig for at give mig i kast med at sy, dragter selv... var inde på den hjemmeside Glizt.... øjjjjjjjjjjjjjjj, nogle fine ting de har der....
Så nu håber jeg bare jeg kan finde ud af at sy... men tror bare jeg køber lidt ekstra stof, så har man lidt at dumme sig på....

Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Har meldt mig ind i gruppen... genialt at oprette sådan en!!! godt intativ Line![]()
![]()
Jeg har besluttet mig for at give mig i kast med at sy, dragter selv... var inde på den hjemmeside Glizt.... øjjjjjjjjjjjjjjj, nogle fine ting de har der....
Så nu håber jeg bare jeg kan finde ud af at sy... men tror bare jeg køber lidt ekstra stof, så har man lidt at dumme sig på....
Cool at du har besluttet at prøve det selv!
Lige et tip! Hvis du laver en overdelene fra bunden kan du bruge éngangs vaskeklude som indlæg... Bare sy noget stof om så virker det fint som indlæg;)

Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Har meldt mig ind i gruppen... genialt at oprette sådan en!!! godt intativ Line![]()
![]()
Cool at du har besluttet at prøve det selv!
Lige et tip! Hvis du laver en overdelene fra bunden kan du bruge éngangs vaskeklude som indlæg... Bare sy noget stof om så virker det fint som indlæg;)
Er også helt spænt på at gå igang...:-D
det var da smart... havde nu tænkt mig at "polstre" en bikini overdel... syntes det virker som den nemmeste tilgang til det..
Laver du dem helt "for bunden" af????
Min største bekymring er underdelen, om jeg kan få målt ordenligt ud...
Er du gået igang med undedelen..??? tips & tricks modtages med kyshånd...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster