Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1509
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1506

Følg bodybuilding.dk på

Poserings dragter..

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Hej...

Nu har jeg i det sidste par dage kigget rundt omkring på nettet, for at finde ud af hvor jeg skal købe mine poserings-dragter! Og syntes godt nok ikke jeg kan finde så meget her i DK!!

Har dog luret lidt på evt. at bestille dem hjem fra USA ell. sverige... Men men men.. bestillinges tiden der er ca. 5-9 Uger, Og under en diæt vil jeg mene at 5-9 Uger er laaaaang tid, hvor ens krop kan nå at ændre mål, ret så drastisk! Og man kan jo ikke ligefrem påstå at sådan nogle dragter er billige, så hvis nu man fik noget "forkert" hjem. Bliver det hurtigt en dyr omgang, hvis man skal til at bestille igen...:-(

Er der nogle der har erfaringer med at bestille dragter over nettet, iforhold til fitting, resultater, pris mv.

Eller nogle der kender nogle gode steder i DK - helst i det jydske - hvor de syr dragter???
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub
Fitness world Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 115.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan

kender du nok, og så er det i kbh http://www.glamourama.dk/
[Gefährlich ist wer Schmerzen kennt]
Kroppen er som en udlejningsbil, den skal køres helt ud i alle gear og afleveres med tom tank...
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Galleri: Intet galleri

Kidde skrev:kender du nok, og så er det i kbh http://www.glamourama.dk/

Lone er og blir den bedste i DK til den slags. Både til poserings trunks til mænd og dragter og bikinier kvinder :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Men Lone lukker biksen, så det hjælper ikke det store.
Fristen for at bestille hos hende var 1 marts...

Men som du ved Pernille har jeg selv kigget en del på nettet for at finde alternativer, men synes det er svært hvorfor jeg besluttede selv at lave dem.
En anden tanke var at finde en skrædder? Tror sagtens vedkommende vil kunne lave dragterne udfra nogle bikinimønstre som modificeres lidt.
Siouxcountry.com kan være et godt sted at finde gode steder at købe dragter online, og også et gdot forum at finde svar på en masse andre spørgsmål om bl.a. dragter.

Held og lykke;o)
Brugeravatar

Geografisk sted: Valby

Galleri: Vis galleri (5)

Misslaw skrev:Men Lone lukker biksen, så det hjælper ikke det store.
Fristen for at bestille hos hende var 1 marts...

Ahh god info. Det var dælme da en skam for jer BF piger :( Og os der skal se på jer :lol: :D
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Ja, det er jo lidt noget hø! at hun lukker for havde også tænkt at bestille hos hende.. men nu er jeg godt nok i syv-sind, om at finde ud af hvor f***** jeg skal bestille dragterne henne..
jeg fandt et link på nettet hvor man kan bestille dem på nettet, http://www.suitsyouswimwear.com/figuresuits2.php
men punkt.1.: syntes det er lidt halv dyrt! Punkt.2.: er meget bekymret for at man ender ud med den rigtige str. for ikke særlig fedt at stå i en for lille/stor bikini.. :?

Line jeg ved du har kastet dig ud i projekt "sy din egen bikini" hvordan skrider det frem??? er det overskueligt??? Er det noget man selv kan kaste sig ud i, hvis sidste gang man brugte en sy maskine, var da man lavde grydelapper i folkeskolen... :D
Brugeravatar

Fitness world Herning

Styrkeliste

Ravnkilde skrev:Ja, det er jo lidt noget hø! at hun lukker for havde også tænkt at bestille hos hende.. men nu er jeg godt nok i syv-sind, om at finde ud af hvor f***** jeg skal bestille dragterne henne..
jeg fandt et link på nettet hvor man kan bestille dem på nettet, http://www.suitsyouswimwear.com/figuresuits2.php
men punkt.1.: syntes det er lidt halv dyrt! Punkt.2.: er meget bekymret for at man ender ud med den rigtige str. for ikke særlig fedt at stå i en for lille/stor bikini.. :?

Line jeg ved du har kastet dig ud i projekt "sy din egen bikini" hvordan skrider det frem??? er det overskueligt??? Er det noget man selv kan kaste sig ud i, hvis sidste gang man brugte en sy maskine, var da man lavde grydelapper i folkeskolen... :D

Jamen faktisk synes jeg det er overraskende nemt.... har lavet overdele til finalebikinien og den sorte. De skal naturligvis rettes til som fedtet ryger, men det er gået over al forventning indtil videre.
I virkeligheden er det jo "bare" en trekantsbikini, er ikke nået til trusserne endnu.. Evt. kan du tage en BH du er glad for og så sy efter den hvis du vil bruge bøjle...

Jeg syr det i hånden da jeg ikke kunne finde ud af at sy det på maskine når det er strech, så er det også lettere at rette til siden hen da der ikke er så meget at pille op så.
Jeg har kigget en del på Lina's blog http://linajohansson.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingsdr%C3%A4kter

Jeg har en svigermor der er en haj til at sy, så hvis jeg går i koma over det kan jeg få hende til at hjælpe mig, meget rart med en back-up.

Der er selvfølgelig nogle regler der skal overholdes når det kommer til dragterne, men egentlig kunne du sagtens stille op i en almindelig badedragt f.eks.
Brugeravatar

Ellers er det også en løsning at købe en fra en af de andre piger der har stillet op og rette dem til....det ved jeg der er mange der gør for at spare penge.....det er shit er jo dyrt nok i forvejen hehe
Så går vejen til DM 2011:-)

Hjemmeside:
http://www.tinamilton.dk

sponsore: Glamourama.dk
link slettet.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: valby

Træner her: WT Center
Fitness World Valby

Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Ingen kostplan

Line: lurede lige på det link! det ser faktisk ret overskueligt ud at skulle gi' sig i kast med at sy det selv.. for så er det vel bare at finde en bikini i evt. H&M der sidder godt, også tage den som udgangspunkt....
Har du nogle mål til hvad der glæden for hvor meget det er de skal dække osv. ell. et link???
For så tror jeg næsten at jeg vil prøve mig frem, der er jo go' tid til.. så jeg kan jo nå at kvaje mig.. bare jeg har riglig stof..hehe..
:D :D
Brugeravatar

Fitness world Herning

Styrkeliste

Ravnkilde skrev:Line: lurede lige på det link! det ser faktisk ret overskueligt ud at skulle gi' sig i kast med at sy det selv.. for så er det vel bare at finde en bikini i evt. H&M der sidder godt, også tage den som udgangspunkt....
Har du nogle mål til hvad der glæden for hvor meget det er de skal dække osv. ell. et link???
For så tror jeg næsten at jeg vil prøve mig frem, der er jo go' tid til.. så jeg kan jo nå at kvaje mig.. bare jeg har riglig stof..hehe..
:D :D

Ja syntes også det så ret overkommeligt ud :) Og der er ret mange der har gjort det på den måde i hvert fald.
Regler for dragter findes på DBFF hjemmeside. Men det vigtigste er at badedragten SKAL dække hele mavemuskulaturen. Og underdelene skal dække det halve af balden. Derud over er der noget med at man skal være forsigtig med at vælge farver der går i et med din hudfarve (med farve på). Fro god ordens kyld sender jeg en mail til DBFF med billeder af dragterne så man ikke på dagen får at vide de ikke er godkendt :wink: Stoffet til den sorte bikini må ikke være skinnende.
Jeg købte 2 meter af badedragtstoffet hos glitzit.se det er virkelig meget stof!
Har købt 0,75 m af stoffet til bikini, det er rigeligt:o) Mht sten til dekoration har jeg købt nogle, men aner ikke om det er for meget eller for lidt, men skriv endenlig hvis du finder ud af det før mig:o)
Brugeravatar

Jeg har oprettet en gruppe på FB der hedder poseringsdragter, så kan det forhåbentligt fungere som et sted hvor man kan sælge, købe og bytte dragter :)
Brugeravatar

Har meldt mig ind i gruppen... genialt at oprette sådan en!!! godt intativ Line :D :D

Jeg har besluttet mig for at give mig i kast med at sy, dragter selv... var inde på den hjemmeside Glizt.... øjjjjjjjjjjjjjjj, nogle fine ting de har der....
Så nu håber jeg bare jeg kan finde ud af at sy... men tror bare jeg køber lidt ekstra stof, så har man lidt at dumme sig på.... :?
Brugeravatar

Fitness world Herning

Styrkeliste

Ravnkilde skrev:Har meldt mig ind i gruppen... genialt at oprette sådan en!!! godt intativ Line :D :D

Jeg har besluttet mig for at give mig i kast med at sy, dragter selv... var inde på den hjemmeside Glizt.... øjjjjjjjjjjjjjjj, nogle fine ting de har der....
Så nu håber jeg bare jeg kan finde ud af at sy... men tror bare jeg køber lidt ekstra stof, så har man lidt at dumme sig på.... :?

Cool at du har besluttet at prøve det selv!
Lige et tip! Hvis du laver en overdelene fra bunden kan du bruge éngangs vaskeklude som indlæg... Bare sy noget stof om så virker det fint som indlæg;)
Brugeravatar

Misslaw skrev:
Ravnkilde skrev:Har meldt mig ind i gruppen... genialt at oprette sådan en!!! godt intativ Line :D :D

Lige et tip! Hvis du laver en overdelene fra bunden kan du bruge éngangs vaskeklude som indlæg... Bare sy noget stof om så virker det fint som indlæg;)

Er også helt spænt på at gå igang...:-D

det var da smart... havde nu tænkt mig at "polstre" en bikini overdel... syntes det virker som den nemmeste tilgang til det..
Laver du dem helt "for bunden" af????
Min største bekymring er underdelen, om jeg kan få målt ordenligt ud...
Er du gået igang med undedelen..??? tips & tricks modtages med kyshånd... :D
Brugeravatar

Fitness world Herning

Styrkeliste

Ravnkilde skrev:
Misslaw skrev:

Er også helt spænt på at gå igang...:-D

det var da smart... havde nu tænkt mig at "polstre" en bikini overdel... syntes det virker som den nemmeste tilgang til det..
Laver du dem helt "for bunden" af????
Min største bekymring er underdelen, om jeg kan få målt ordenligt ud...
Er du gået igang med undedelen..??? tips & tricks modtages med kyshånd... :D

Jeg har lavet både fra bunden en trekantsbikini og en med bøjle hvor jeg har brugt en gammel bh.... ved ikke helt hvad jeg synes bedst om... men tror det bliver trekantsbikinien, synes den sidder pænest :)
Er endnu ikke kommet igang med underdelene eller badedragten, men skla da lige have kigget på det så jeg har godt tid til at prøve nogle forskellige muligheder af;)
Brugeravatar

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster