Muskelpianisten skrev:Labze skrev:Muskelpianisten skrev:Labze skrev:Det er absolut ligegyldigt, ingen af tingene vil gøre en forskel.
Ikke helt rigtigt. Fedt sænker optagelses hastigheden af maden i maven og dette er ikke optimalt når man gerne vil have maden hurtigt til at give musklerne næring. I det store heller handler det om at spise rigtigt i løbet af dagen, men total ligegyldigt er det ikk.
Det er total ligegyldigt, han kunne såvel droppe en post-workout shake og opnå præcis samme resultat. Post workout anabolic window eksisterer ikke medmindre man træner i fasted tilstand.
Vil du foreslå han lader være?? Jeg syntes det er en fin ide at tage en shake. 1. man får nogen kalorier. 2 man er tit sulten efter man har trænet. 3. Nogen syntes det er fedt at tage en shake... Så lad dog dem om det i stedet for at være negativ. Der kan intet dårligt ske ved at tage en shake.
Jeg foreslår ikke han lader være. Du siger fedt sænker optagelsen af protein, som er rigtigt, jeg giver udtryk for at det ikke har nogen relevans da hastigheden af optagelsen på ingen måde gør en forskel da der ikke eksistere det såkaldte anabolic window hvor en hurtig optagelse vil gøre nogen gavnlig forskel. Desuden er det i sidste ende en meget lille forskel fedt gør på optagelsen af næringsstoffer, set i lyset af normale mængder.
Jeg ved ikke hvor du fanger min negativitet henne og siger det er dårligt at tage en shake. Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for noget negativt, jeg har givet udtryk for om han vil putte sukker i sin shake eller peanut butter er ligegyldigt og han skal gøre hvad han føler sig mest tilpas med, og hvad der passer hans kost bedst da det ikke vil give nogen forskel på ens resultat.
Jeg ville gok nok synes det ville være vammelt med en skefuld sukker i min protein shake.