Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049572 indlæg i 100421 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 807
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 804

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Efter længere tids overtalen og ros til skyerne, startede jeg på at se Inception i går. Jeg måtte dog slukke efter 25 min. og sætte en anden film på. Jeg følte lidt, at den mistede jordforbindelsen. Jeg skal dog ikke kunne afvise, at jeg genoptager og forsøger at se den på et andet tidspunkt. Det var bare ikke lige mig.

I stedet så jeg Rear Window (1954) af Alfred Hitchcock, som er en forrygende film, med et meget enkelt setup. Hele filmen er filmet fra ét værelse.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tolv vrede mænd (1957). Størstedelen af filmen er skudt i ét lokale, hvor 12 nævninge, diskuterer, hvorvidt de er enige i, at en 18-årig formodet gerningsmand er skyldig, og dermed skal sendes i den visse død, eller om han er uskyldig. Utrolig god dynamik, intensitet og mange gode diskussioner. Den formår at spå tvivl ved hele retssystemet, vidneforklaringer og beviser (eller mangel på samme) - og er derfor stadig yderst relevant den dag i dag.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Tolv vrede mænd (1957). Størstedelen af filmen er skudt i ét lokale, hvor 12 nævninge, diskuterer, hvorvidt de er enige i, at en 18-årig formodet gerningsmand er skyldig, og dermed skal sendes i den visse død, eller om han er uskyldig. Utrolig god dynamik, intensitet og mange gode diskussioner. Den formår at spå tvivl ved hele retssystemet, vidneforklaringer og beviser (eller mangel på samme) - og er derfor stadig yderst relevant den dag i dag.


Det er en glimrende film. William Friedkins remake med George C Scott og Jack Lemmon er ganske seværdig også.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Ceneeh skrev:Tolv vrede mænd (1957). Størstedelen af filmen er skudt i ét lokale, hvor 12 nævninge, diskuterer, hvorvidt de er enige i, at en 18-årig formodet gerningsmand er skyldig, og dermed skal sendes i den visse død, eller om han er uskyldig. Utrolig god dynamik, intensitet og mange gode diskussioner. Den formår at spå tvivl ved hele retssystemet, vidneforklaringer og beviser (eller mangel på samme) - og er derfor stadig yderst relevant den dag i dag.


Det er en glimrende film. William Friedkins remake med George C Scott og Jack Lemmon er ganske seværdig også.


Dén har jeg stadig til gode - men vil da helt sikkert se den på et tidspunkt så!
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Streetcar Named Desire (1951) Med Marlon Brando og Vivien Leigh. I min optik, henholdsvis den største mandlige og kvindelige skuespiller - nogensinde!

BO TAK.jpg


Jeg har aldrig set en film med bedre skuespil end denne, og der er så mange stærktspillende biroller. Jeg har svært ved bare at komme i tanke om en film, der nærmer sig dette niveau. Filmen er på samme tid spændende, dyster og nervepirrende. Den evige sang fra den voldelige og uforudsigelige ægtemand om, at han for alt i verden nok skal ændre sig. Brando er så sindssyg excentrisk og udadreagerende i denne film; han er nærmest som et vildt dyr. Stemningen går fra fred og harmoni til død og ødelæggelse på et splitsekund. Alligevel er der kvinder, der drages af disse mænd - og som vælger at få børn med dem. Tænk blot på, hvor mange lorteparforhold der er nu om dage. Ægteskaber med vold, mistillid og misbrug.

Marlon Brando så i øvrigt knaldgodt ud som 26-27-årig i undertrøje. En flot og æstetisk mand med weins på guns.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Paris, Texas (1984)
https://www.imdb.com/title/tt0087884/?ref_=nm_knf_i2
Travis Henderson, an aimless drifter who has been missing for four years, wanders out of the desert and must reconnect with society, himself, his life, and his family.

Hvorfor har jeg aldrig hørt om den før? Det er en superb film. Der opbygges mystik på så fortrinlig vis, at man aldrig keder sig, og Harry Dean Stantons karakter opfører sig så bizart, at man bliver nødt til at finde ud af hvad der er sket. Det er svært at forklare hvilke temaer den berører uden at spoile den, men den sidste halve time er simpelthen så blændende og intens. Nastassja Kinski er forøvrigt en fortrinlig skuespiller.

#Filmstriben
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) - https://www.imdb.com/title/tt4633694/

Da jeg så traileren til filmen første gang i biografen tænkte jeg "bah, en spider-man animationsfilm, den gider jeg ikke se". Det var en fejl. En stor fejl. For hold da op - jeg skulle have set den i biffen! Det her er ubetinget den bedste Spider-Man film der hidtil er lavet. Det er samtidig en af de bedste animations/tegnefilm jeg nogensinde har set. Jeg har vitterligt aldrig set noget lignende. Der er virkelig blevet tænkt ud af boksen her, med en meget unik og original stil kombineret med en ligeså original (og til tider gakket) historie.

.. og så er der et fantastisk stykke musik med i filmen også, som bare kommer på det helt rigtige tidspunkt.



Glem versene og bare lyd til det omkvæd.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mussetrussen skrev:Paris, Texas (1984)
https://www.imdb.com/title/tt0087884/?ref_=nm_knf_i2
Travis Henderson, an aimless drifter who has been missing for four years, wanders out of the desert and must reconnect with society, himself, his life, and his family.

Hvorfor har jeg aldrig hørt om den før? Det er en superb film. Der opbygges mystik på så fortrinlig vis, at man aldrig keder sig, og Harry Dean Stantons karakter opfører sig så bizart, at man bliver nødt til at finde ud af hvad der er sket. Det er svært at forklare hvilke temaer den berører uden at spoile den, men den sidste halve time er simpelthen så blændende og intens. Nastassja Kinski er forøvrigt en fortrinlig skuespiller.

#Filmstriben


Det er lang tid siden jeg har set den, men du beskriver meget godt hvordan jeg husker den. Jeg vil heller ikke spoile - jo mindre man ved jo bedre - men blot tilføje at musikken bidrager fint til stemningen.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Glædeligt gensyn med den glimrende LA Confidential.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Glædeligt gensyn med den glimrende LA Confidential.


En af de bedste film jeg nogensinde har set!
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
SandyFrink skrev:Glædeligt gensyn med den glimrende LA Confidential.


En af de bedste film jeg nogensinde har set!


Dine ord er korrekte. Alene ansigtsudtrykket da rette vedkommende hører Rollo Tomasi nævnt er en Oscar værdig. Brian Helgeland er iø. en formidabel screenwriter (Man on Fire).
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kraftidioten (2014) - https://www.imdb.com/title/tt2675914/

Den norske, originale udgave af Cold Pursuit. En herlig blanding af hævnfilm tilsat tør, norsk humor. Jeg har ikke set Cold Pursuit, kun traileren, men kan alene ud fra dén sige, at de to film minder ganske meget om hinanden. Flere af scenerne, navnene og jokesne er 1:1 identiske. Og uden overhovedet at have set Cold Pursit med Liam Neeson kan jeg allerede sige, at Kraftidioten er bedre. Overvejer man er se Cold Pursuit, så se Kraftidioten i stedet. Glimrende film.

#Download
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:
martinkjr skrev:
SandyFrink skrev:Glædeligt gensyn med den glimrende LA Confidential.


En af de bedste film jeg nogensinde har set!


Dine ord er korrekte. Alene ansigtsudtrykket da rette vedkommende hører Rollo Tomasi nævnt er en Oscar værdig. Brian Helgeland er iø. en formidabel screenwriter (Man on Fire).


Jeg kan huske da jeg så anmeldelsen i Filmland på DR2 - i samme program anmeldte de også Seven og Heat. Giftigt trekløver!
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4717
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:
SandyFrink skrev:
martinkjr skrev:
SandyFrink skrev:Glædeligt gensyn med den glimrende LA Confidential.


En af de bedste film jeg nogensinde har set!


Dine ord er korrekte. Alene ansigtsudtrykket da rette vedkommende hører Rollo Tomasi nævnt er en Oscar værdig. Brian Helgeland er iø. en formidabel screenwriter (Man on Fire).


Jeg kan huske da jeg så anmeldelsen i Filmland på DR2 - i samme program anmeldte de også Seven og Heat. Giftigt trekløver!


Men filmland blev jo sendt på DR2 i nullerne. De tre overnævnte film er alle fra 90erne.

Måske var omhandlede det klassiske film i den udgave, for mener filmland normalt indeholdte anmeldelser af spritnye produktioner :?
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
dwellengers skrev:
SandyFrink skrev:
martinkjr skrev:
SandyFrink skrev:Glædeligt gensyn med den glimrende LA Confidential.


En af de bedste film jeg nogensinde har set!


Dine ord er korrekte. Alene ansigtsudtrykket da rette vedkommende hører Rollo Tomasi nævnt er en Oscar værdig. Brian Helgeland er iø. en formidabel screenwriter (Man on Fire).


Jeg kan huske da jeg så anmeldelsen i Filmland på DR2 - i samme program anmeldte de også Seven og Heat. Giftigt trekløver!


Men filmland blev jo sendt på DR2 i nullerne. De tre overnævnte film er alle fra 90erne.

Måske var omhandlede det klassiske film i den udgave, for mener filmland normalt indeholdte anmeldelser af spritnye produktioner :?



Du har ret - det var ikke filmland så. Det må have været et andet program der anmeldte film i den periode. Ikke Bogart, muligvis på TV2 så.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4717
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BLOW OUT (1981) Mesterværk af Brian De Palma, med John Travolta i hovedrollen, som rent faktisk spiller godt her.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The Russian Bride (2019) - https://www.imdb.com/title/tt6214468/

Mere eller mindre definitionen på en B-film. Måske sågar C. Hvis det da overhovedet findes.
Generelt dårligt skuespil, til tider helt exceptionelt horribelt, adskillige mærkelige plothuller og virkelig dårlig filmet. Der er tale om en gyser-hævnfilm, men fordi skuespillet til tider er så bundløst lavt, bliver den flere gange ufrivillig komisk. Jeg sad flere gange og grinede fordi scenerne simpelthen var så skandaløst udført.
Dog formår det her makværk af en film på en eller anden måde alligevel at bevare en form for spænding og fastholde én. Man vil alligevel gerne vide hvad der nu sker, og fordi de thele er så dumt og tosset, kan man ikke lade være med at se med. Hverken min kæreste eller jeg havde på noget tidspunkt lyst til at stoppe filmen - hun synes sågar den var decideret god!
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ERASERHEAD (1977) af David Lynch. Hans første film, der tog flere år om at indspille, blandt andet, da det var svært at få den finansieret. Mængden af replikker i filmen, fylder kun ca. tyve A4-sider, så der langt i mellem snapsene. Filmen har høj rating, og selv Stanley Kubrick, så den som en af de bedste. Jeg er dog ikke HELT fan, men det skyldes også, at jeg ikke kan sammenligne den med noget jeg før har set. De første 20-30 minutter kræver i min verden, en umådelig mængde tålmodighed. Filmen er dog smuk og har sit eget unikke udtryk.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:ERASERHEAD (1977) af David Lynch. Hans første film, der tog flere år om at indspille, blandt andet, da det var svært at få den finansieret. Mængden af replikker i filmen, fylder kun ca. tyve A4-sider, så der langt i mellem snapsene. Filmen har høj rating, og selv Stanley Kubrick, så den som en af de bedste. Jeg er dog ikke HELT fan, men det skyldes også, at jeg ikke kan sammenligne den med noget jeg før har set. De første 20-30 minutter kræver i min verden, en umådelig mængde tålmodighed. Filmen er dog smuk og har sit eget unikke udtryk.


Under optagelserne af The Shining fik Kubrick hovedpersonerne til at se den for at bringe dem i en dyster stemning.

Sidst rettet af PittBull! 14. maj 2019, 00:08, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Haha. Mange tak for bonusinfo! Det giver også god mening med en film som Eraserhead. Man får egentlig mest lyst til bare at lægge sig i fosterstilling under dynen.

Jeg har stadig The Shining til gode, men ser frem til den!
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja den er meget forstyrrende. Filmen formår at skære i psyken med dens håbløse og frastødende atmosfære. Der er flere scener fra den jeg aldrig kommer til at glemme.

The Shinning er efter min mening den bedste gyserfilm der findes sammen med den første Alien.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Enig. Jeg synes dog, at The Elephant Man var værre for min psyke. Den ramte mig hårdt, og fik mig til at tænke over, hvilken smerte, jeg mon ikke har forvoldt andre, enten som aktiv mobber eller som passiv tilskuer. Når jeg ser en trist eksistens nu om dage, tænker jeg: "Hvad har denne person mon stået model til?"
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Enig. Jeg synes dog, at The Elephant Man var værre for min psyke. Den ramte mig hårdt, og fik mig til at tænke over, hvilken smerte, jeg mon ikke har forvoldt andre, enten som aktiv mobber eller som passiv tilskuer. Når jeg ser en trist eksistens nu om dage, tænker jeg: "Hvad har denne person mon stået model til?"


Hvem har på et eller andet tidspunkt ikke fortrudt sin opførsel over for andre som barn?

Jeg har op til flere gange :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
Ceneeh skrev:Enig. Jeg synes dog, at The Elephant Man var værre for min psyke. Den ramte mig hårdt, og fik mig til at tænke over, hvilken smerte, jeg mon ikke har forvoldt andre, enten som aktiv mobber eller som passiv tilskuer. Når jeg ser en trist eksistens nu om dage, tænker jeg: "Hvad har denne person mon stået model til?"


Hvem har på et eller andet tidspunkt ikke fortrudt sin opførsel over for andre som barn?

Jeg har op til flere gange :)


Det har jeg skam også, men sjældent haft det siddende helt oppe i halsen 2 timer straight.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kidd skrev:Avengers: Endgame
Jeg var svært tilfreds med Infinity War. Genset den flere gange, da jeg synes den balancerer så mange elementer så godt. Endgame gik ikke så godt. Efter noget tid sad jeg bare og ventede på at det skulle slutte. Jeg havde endda tisset af. Det behøvede jeg ikke. Kunne sagtens have tisset under filmen, men så var jeg måske gået hjem. Hmm. Conundrum.


Ganske enig!

Jeg fik den set i weekenden og må indrømme at jeg også var skuffet. Spørgsmålet er hvor meget vi kan tillade os at spoile her i tråden? Filmen har trods alt gået 2-3 uger i biografen nu.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg fik den set i weekenden og må indrømme at jeg også var skuffet. Spørgsmålet er hvor meget vi kan tillade os at spoile her i tråden? Filmen har trods alt gået 2-3 uger i biografen nu.


Skriv det i nær usynlig skrift som altid. Der er bøger der har været på markedet i 200-300 år, det er ikke argument for at de skal spoiles for dem der ikke har læst dem. Ligesom gode film fra 60erne ikke skal spoiles fordi de er fra før vi er født.
Al den her snak om spoilers til Endgame er kun relevant fordi der er så mange menige fjolser der ville spoile den uden videre hvis ikke der var aktiv snak om at undlade - hvad burde være overflødigt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Jeg fik den set i weekenden og må indrømme at jeg også var skuffet. Spørgsmålet er hvor meget vi kan tillade os at spoile her i tråden? Filmen har trods alt gået 2-3 uger i biografen nu.


Skriv det i nær usynlig skrift som altid. Der er bøger der har været på markedet i 200-300 år, det er ikke argument for at de skal spoiles for dem der ikke har læst dem. Ligesom gode film fra 60erne ikke skal spoiles fordi de er fra før vi er født.
Al den her snak om spoilers til Endgame er kun relevant fordi der er så mange menige fjolser der ville spoile den uden videre hvis ikke der var aktiv snak om at undlade - hvad burde være overflødigt.


Samtidigt er det en strålende marketing strategi af Marvel. Hvad syntes du om alle de Marvel film Sandy?

Spoiler:
"AND I AM IRONMAN"
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Catch me if you can (2002).

Woow. Bare wow. At den film så i øvrigt er baseret på virkelighed, er vildt. Leonardo og Tom Hanks spiller glimrende over for hinanden her.

Leonardo spiller rollen som Frank Abagnale, der er den yngste person (17 år), der har formået at komme på FBIs top 10 most wanted list.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3036
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Us (2019) https://www.imdb.com/title/tt6857112
Jeg havde virkelig set frem til denne, efter Jordan Peele's debutfilm Get Out, som var et fantastisk frisk pust til gysergenren. Af uransaglige årsager gik den kun ganske kort tid i biografen her i byen hvorfor jeg aldrig nåede at få den set dér. Filmen har meget af det samme som Get Out; meget anderledes end mange andre gyserfilm, masser af suspense og faktisk også ganske uhyggelig. Jeg var ret hooked lige fra begyndelsen. Desværre ødelægger slutningen lidt helhedsindtrykket. Den bliver simpelthen for forklarende. Dog stadigvæk en af de bedre gysere jeg har set længe og klart anbefalingsværdig.
#Download
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster