Jeg brækkede engang min venstre underarm, håndled og en del fingre. Den er så sidenhen blevet nogenlunde fikset, men den har ikke fuld grebsstyrke, og hvad der er endnu mere træls, er at jeg ikke rigtigt kan holde min hånd på samme sted mens jeg bænker med stang, den glider sådan ud af. Jeg overvejer at købe nogle power straps til dels fordi de hjælper mig med mit grip, når jeg kommer op på +130 kg i dødløft, men kan de også hjælpe mig i bænk press? Det andet alternativ jeg kunne prøve var at købe handsker, som kunne øge friktionen mellem stang og hånd, så min hånd kunne lade være med at glide.
Hvad tror i vil have den største grip enhancing performance xD? eller har i en helt 3. ide til hvordan jeg kan undgå at min hånd glider?
Jeg har forsøgt at "træne" mig fra det. Og tænke det er noget der kommer med tiden, og det gør det da også men meget langsomt Efter 4 år kan jeg stadig ikke komme op på mere end 4-5 gentagelser med 80 kg før min hånd er gleddet 3-5 cm ud :/ Derfor jeg oftest i nyere tid har bænket med håndvægte, for der er intet problem.
God jul