Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Arizon skrev:Hey bb.
Jeg har i længere tid gået og været i tvivl angående det at tage en preworkout shake og efter træning en shake mere? bliver det ikke for meget, eller har jeg misforstået noget?
Pt kører jeg no explode en 50 min før træning, og ved ikke hvor meget man skal tro på det, men der stå man ikke må indtage noget en time før eller efter denne drik er indtaget? løgn eller ikke løgn, så forvirrer det mig bare endnu mere fordi hvad er mulighederne så for en PW shake som så mange går og snakker om? need help!

Bay skrev:Det er selvfølgelig løgn.
Spis et solidt måltid 1-1,5 time før træning og drik dit pre-workout 30 min. før træning.

Arizon skrev:Bay skrev:Det er selvfølgelig løgn.
Spis et solidt måltid 1-1,5 time før træning og drik dit pre-workout 30 min. før træning.
Skal mit preworkout bare bestå af det no explode? eller skal det fuldstændig droppes og erstattes med en shake?

New Dude skrev:Arizon skrev:Bay skrev:Det er selvfølgelig løgn.
Skal mit preworkout bare bestå af det no explode? eller skal det fuldstændig droppes og erstattes med en shake?
Du burde sætte dig ind i hvad, det er, du køber.

Arizon skrev:
Du burde bare svare på mit spørgsmål, da jeg udenmærket ved hvad det jeg køber, skal du slet ikke bekymre dig om, mangler bare rådgivning angående effektiviteten af en preworkout shake.

Arizon skrev:Bay skrev:Det er selvfølgelig løgn.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster