Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1706
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1704

Følg bodybuilding.dk på

Privat træning mma eller boksning

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej

Jeg søger en personlig træner, til at træne mig i enten mma eller boksning, da det er de to former for kampsport jeg elsker mest, jeg har inden for de 2 sidste år være udsat for overfald, i byen den ene grundet min kæreste blev generet af 3 fyre, som slog mig i gulvet, og den anden gang blev jeg faktisk stukket med en kniv i hoved og arm, efter jeg blev udsat for et gade røveri. Så nu vil jeg igang, med at træne gerne 2 gange i ugen, ved siden af min styrketræning som er 4 dage. Jeg ønsker dog derfor at finde en personlig træner, som kan hjælpe mig og træne mig i en af de to grene. Jeg er bosat i Vejle, og alt efter prisen kan jeg være interesseret i at kører, til enten horsens eller kolding også.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er selv blevet slået, og stukket ned...

- Overvej hvis du bliver overfaldt, og du kæmper igen.. tror du så ikke det bliver mere og mere voldsomt, evt. de kunne finde på at trække en pistol eller kniv? - Hvis du bare holder dig deffensiv så stopper de vel hurtigere :)
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

Kan det have noget med din adfærd at gøre?

Reputation point: 140

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

iboy skrev:Hej

Jeg søger en personlig træner, til at træne mig i enten mma eller boksning, da det er de to former for kampsport jeg elsker mest, jeg har inden for de 2 sidste år være udsat for overfald, i byen den ene grundet min kæreste blev generet af 3 fyre, som slog mig i gulvet, og den anden gang blev jeg faktisk stukket med en kniv i hoved og arm, efter jeg blev udsat for et gade røveri. Så nu vil jeg igang, med at træne gerne 2 gange i ugen, ved siden af min styrketræning som er 4 dage. Jeg ønsker dog derfor at finde en personlig træner, som kan hjælpe mig og træne mig i en af de to grene. Jeg er bosat i Vejle, og alt efter prisen kan jeg være interesseret i at kører, til enten horsens eller kolding også.

Hvorfor vil du have privat undervisning ?
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar

Reputation point: 100

Geografisk sted: Pandoras Box

Der findes direkte selvforsvars kurser du kan gå til, ellers vil ting som "krav maga" eller "wing chun" være i den mere rigtige boldgade. Ved kamsport er der regler, det er der ikke på et gadeslagsmål.

DOG vil jeg sige at bedste selvforsvar er simpelthen at undgå truende folk/miljøer og hvis konflikter opstår - se at komme væk. Pak dit ego væk, prøv evt at berolige fyren og så bare kom væk derfra. Nogen gange møder man bare de forkerte typer, som nok er sket i dit tilfælde og kan sagtens forstå din frustration.

Hvis det skal være en kamsport du skal vælge, så helt klart får du største udbytte ud af thaiboksning. Det er skide hårdt, sjovt og mere effektivt ift. normal boksning. MMA består af langt mere, dette betyder dog også at du nok skal træne det meget mere end 2 gange om ugen for at få noget ud af det.

Reputation point: 90

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 128 gæster