Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bare husk at få sovet nok! hehe...

kralleyeah skrev:Er ny på forummet...
Skriver for at høre om andre har haft lignende problemer i forbindelse med deres træning.
Er en såkaldt hardgainer, og har trænet siden juni 06, så det er ikke så længe. Jeg synes ikke selv jeg har haft den store fremgang størrelsesmæssigt, men mine omgivelser er uenige.
Jeg har det "problem" at jeg jeg sætter mig noget for, så engagerer jeg mig nok for meget. Jeg forsøger at køre hårdt på med min træning (ikke at jeg er den storekrafkarl af den grund, men kan lide at yde noget), spiser nok også for usundt for lettere at komme op på et energioverskud og jeg tager weightgainer samt proteindrik (jeg ved ikke om spiller den store rolle at jeg måske blander det op efter egen regler og måske ikke fortynder det ret meget).
Er heller ikke sikker på min krop får nok tid til at restituere, jeg føler tit jeg går rundt i et smertehelvede.
Min træning er et fullbody program, 3 gange om ugen (fundet på anden hjemmeside), med lidt varierende øvelser fra gang til gang.
Mandag
Back Squat 5 sæt x 5 reps
Bænkpres 5 sæt x 5 reps
Skulderpres Stående med Stang 5 sæt x 5 reps
Mave m. Belastning 3 sæt x 10 reps
Onsdag
Dødløft 5 sæt x 5 reps
Bent Over Barbell Rows (m. reverse grip) 5 sæt x 5 reps
Reverse Grip Chin Ups 5 sæt x 5 reps
Fredag
Front Squat 5 sæt x 5 reps
Incline bænkpres 5 sæt x 5 reps
Dips 5 sæt x 5 reps
Så supplerer jeg op med forskellige øvelser alt efter hvad humøret er til, og noterer ned hver gang så jeg hele tiden kan holde styr på fremgang, sæt, reps osv osv
Mit problem er så dette;
På det sidste (de sidste 3 måneder) har jeg haft meget let ved at blive syg, føler jeg ligger i sengen hele tiden og mine venner synes også det er ret voldsomt. Det går selvfølgelig ud over studie, træning osv osv, ret irriterende.
Har andre har lignende problemer, og hvis, hvordan kom I så ud af det???
. prøv det her prgram http://www.workout.dk/Default.asp?Action=Details&Item=970

kralleyeah skrev:Min teori består også i det er overtræning, og jeg synes ellers jeg havde ændret det, og det var derfor jeg begyndte på programmet jeg kører nu, der stod det var et godt begynderprogram.
Det er ellers ikke fordi jeg træner til failure, ikke som sådan, det er jeg holdt op med af samme grund. Jeg passer også meget på ikke at at tage forced reps
.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster