Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1323
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

Probolan50? Kan da umuligt være oprigtigt eller sundt!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej folkens,

efter jeg lige har kedet mig lidt og surfet på nettet fandt jeg frem til et (nyt?) produkt, ihvertfald set fra min side, har aldrig hørt om det før.. Det hedder probolan50, og fås sjovt nok på en hjemmeside der hedder (slettet)

Her kommer så mit spørgsmål, for så vidt jeg kan se ud fra hjemmesiden er der hverken en beskrivelse af indholdet, og det lyder jo næsten for godt til at være sandt, som så mange af de andre "mirakel-kure", som er til for at snyde de uheldige :P ER dette produkt ikke et ulovligt produkt, for der findes da ikke nogle lovlige produkter, der forøger testestoron produktionen med 400 %, og så vidt jeg kan se ud fra deres beskrivelser, er det der gør produktet lovligt, at det er bedre til at håndtere DHT? eller hvad ved jeg.

- Det skal lige siges jeg SLET INGEN intentioner har om at benytte dette produkt :P

Reputation point: 0

Geografisk sted: Svendbronx

Styrkeliste
- Bænkpres: 88.00
- Squat: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Come on... Tænk dig nu om. Hvis det er lovligt, så virker det ikke. Hvis det er ulovligt, så er der sikkert bedre alternativer.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Starpen er en klog mand, Vil du også være det?

Hemmeligheden er skæget, jeg kan sælge dig skæg50, det forøger din IQ med op til 50%

Anyways det var ikke langtidsiden den var op at vende, kig evt. på svarende i den anden tråd.

Skæg50 eksistere ikke
Billede
Brugeravatar

A.L.P.H.A skrev:Starpen er en klog mand, Vil du også være det?

Hemmeligheden er skæget, jeg kan sælge dig skæg50, det forøger din IQ med op til 50%

Anyways det var ikke langtidsiden den var op at vende, kig evt. på svarende i den anden tråd.

Skæg50 eksistere ikke

Hey! Jeg har patent på skæg50... Du kan eventuelt tilføje bakkenbarter og kalde det skæg50-xtreme, så er det ok :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Haha må jeg grine nu ? Det kan godt være jeg har misforstået jeres beskeder, måske skulle de være fulde af ironi og sarkasme, men hvis ikke så tror jeg da ikke i 2 er dem med den højeste IQ i den her tråd, som i jo ellers så fint proklamerer selv.

Styrkeliste

Nu skal du lige slappe af makker, af dumme spørgsmål kommer der sgu dumme svar. Og hvis du ikke kan gennemskue produkter som det der så er du sgu nok bare endnu en spade.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Jeg er skam helt rolig makker, for mig ser det faktisk mere ud som om det er dig der er helt oppe og ringe? Og hvorfor lige kalde mig en spade? Du må da være endnu en af det få tal af kogte hjerner der er inde på den her side, ærgeligt må man sige...

Og for det andet, kan du give mig en grund til at et såkaldt "dumt" spørgsmål [u]skal[u] besvares med et angreb af et svar? Det gør det sgu ikke særligt motiverende for de mange nybegyndere, som gerne skulle gå hen og bruge den her side for at blive klogere..

- Og for det tredje, der findes ikke dumme spørgsmål- kun dumme svar.. Den må du nok hellere lige skrive dig bag øret, det kan vidst komme dig til gavn senere hen i livet ;)

Styrkeliste

Mirj skrev:Jeg er skam helt rolig makker, for mig ser det faktisk mere ud som om det er dig der er helt oppe og ringe? Og hvorfor lige kalde mig en spade? Du må da være endnu en af det få tal af kogte hjerner der er inde på den her side, ærgeligt må man sige...

Og for det andet, kan du give mig en grund til at et såkaldt "dumt" spørgsmål [u]skal[u] besvares med et angreb af et svar? Det gør det sgu ikke særligt motiverende for de mange nybegyndere, som gerne skulle gå hen og bruge den her side for at blive klogere..

- Og for det tredje, der findes ikke dumme spørgsmål- kun dumme svar.. Den må du nok hellere lige skrive dig bag øret, det kan vidst komme dig til gavn senere hen i livet ;)

For at gøre en lang historie kort, så er det produkt noget lort. End of discussion.
Min log er mere uduelig end mic's.
Brugeravatar

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Den eneste grund til du ikke forstår det er, at du ikke har købt skæg50 :wink:

Vi tager pis på dig fordi der har været oprettet en del tråde med produktet. De påstår, at det aktive i deres produkt er "Epihydroxyetioallocholan-17-Ester", men eftersom alle deres videnskabelige artikler linker til undersøgelser om Tribulus terrestris, som flere gange er bevidst ikke har virkning what so ever, så lyder det som et sørgeligt produkt. Derudover, så er deres "personlige beretninger" simpelthen for tåbelige. Hele siden emmer af amatøragtig opsætning og elendig markedsføring.

Mirj skrev:Der findes ikke dumme spørgsmål- kun dumme svar

Det er simpelthen ikke rigtigt. Idéen om, at det kun er svar der er dumme er det samme som at sige, at man ikke er intelligent nok til, at stille et velovervejet spørgsmål. Hvis jeg til en forelæsning om det senmoderne samfunds udvikling spørger om, hvilken farve underviserens undertrøje er, så er det både et dumt, men også irrelevant spørgsmål.
Sidst rettet af Starpen 16. feb 2010, 19:31, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Monkeyjuice skrev:
Mirj skrev:Jeg er skam helt rolig makker, for mig ser det faktisk mere ud som om det er dig der er helt oppe og ringe? Og hvorfor lige kalde mig en spade? Du må da være endnu en af det få tal af kogte hjerner der er inde på den her side, ærgeligt må man sige...

For at gøre en lang historie kort, så er det produkt noget lort. End of discussion.

Ingen tvivl om det Monkeyjuice ;) Man skal aldrig bruge sine penge på sådan noget, det skader mere end det gavner :D

Styrkeliste

Starpen skrev:Den eneste grund til du ikke forstår det er, at du ikke har købt skæg50 :wink:

Vi tager pis på dig fordi der har været oprettet en del tråde med produktet. De påstår, at det aktive i deres produkt er "Epihydroxyetioallocholan-17-Ester", men eftersom alle deres videnskabelige artikler linker til undersøgelser om Tribulus terrestris, som flere gange er bevidst ikke har virkning what so ever, så lyder det som et sørgeligt produkt. Derudover, så er deres "personlige beretninger" simpelthen for tåbelige. Hele siden emmer af amatøragtig opsætning og elendig markedsføring.

Hehe okay, det er så i orden Starpen ;) Så må jeg hellere trække det tilbage som jeg tidligere skrev, det var jo skrevet som følge af en fornærmelse hehe ;)

Styrkeliste

Det er simpelthen ikke rigtigt. Idéen om, at det kun er svar der er dumme er det samme som at sige, at man ikke er intelligent nok til, at stille et velovervejet spørgsmål. Hvis jeg til en forelæsning om det senmoderne samfunds udvikling spørger om, hvilken farve underviserens undertrøje er, så er det både et dumt, men også irrelevant spørgsmål.[/quote]

Hehe ja okay, i den sammenhæng passer det selvfølgelig ikke. Jeg mente jo selvfølgelig spørgsmål der relaterer til det aktuelle emne, og her: styrketræning. Og så kan man jo sagtens sige, hvis der var en der spurgte om der er forskel på en 1- og 10 kg skive- det ville jo også være et dumt spørgsmål.

- Min pointe er: der er mange nybegyndere, og ofte anses deres spørgsmål for værende "dumme", fordi de enten lige til at regne ud selv, eller fordi de allerede har været oppe på siden, men hvis man er ny på siden er det ikke altid det hele er så nemt og ligetil for rutinerede brugere :)

Styrkeliste

Mirj skrev:

Det er simpelthen ikke rigtigt. Idéen om, at det kun er svar der er dumme er det samme som at sige, at man ikke er intelligent nok til, at stille et velovervejet spørgsmål. Hvis jeg til en forelæsning om det senmoderne samfunds udvikling spørger om, hvilken farve underviserens undertrøje er, så er det både et dumt, men også irrelevant spørgsmål.

Hehe ja okay, i den sammenhæng passer det selvfølgelig ikke. Jeg mente jo selvfølgelig spørgsmål der relaterer til det aktuelle emne, og her: styrketræning. Og så kan man jo sagtens sige, hvis der var en der spurgte om der er forskel på en 1- og 10 kg skive- det ville jo også være et dumt spørgsmål.

- Min pointe er: der er mange nybegyndere, og ofte anses deres spørgsmål for værende "dumme", fordi de enten lige til at regne ud selv, eller fordi de allerede har været oppe på siden, men hvis man er ny på siden er det ikke altid det hele er så nemt og ligetil for rutinerede brugere :)[/quote]

eller også så er det fordi der er utroligt mange nybegyndere der starter deres "karriere" herinde med at spørge til alskens kosttilskud og andre ting istedet for at bruge tid på at lære noget om træning, både ved at observere i andres log og ved at læse om emnet selv. De førstnævnte som konsekvent kun spørger om kosttilskud, om det nu virker osv dem anser jeg for værende for dumme og sovne til at jeg gider hjælpe dem. hvis de virkelig gerne ville vide noget om træning var det ikke kosttilskud som de brugte tid på at lære noget om. derfor anser jeg dig for værende dum indtil andet er bevist.
Brugeravatar

Styrkeliste

Så du gider ikke hjælpe dem, men du vil gerne skrive nedladende ting til dem istedet, eller har jeg misforstået dig?

Desuden er det en typisk indstilling ved mange nye udøvere, at de udspørger sig om alverdens produkter, for at gøre sig klogere på området, og idet mange udøvere herinde, der har trænet i en række år bruger produkter som Supercharge NO Explode, og stadigvæk kan argumentere for at produktet ikke bare er koffein, men også et produkt som øger deres muskelmasse osv. så vil jeg da umiddelbart mene, at det for mange nye kan være ret så misvisende at læse i én tråd, om at det er noget værre fusk, og dernæst i en anden hvor en herinde fra fortæller om sine gode oplevelser med produktet, opvejet af mange andre med samme erfaringer.

Det må du undskylde, men så forfærdelig meget hold er der heller ikke i dit argument. Kan sagtens se hvor du vil henad, men det hjælper ikke på en side hvor der er så mange delte meninger og erfaringer med forskellige produkter.

Styrkeliste

Mirj skrev:Så du gider ikke hjælpe dem, men du vil gerne skrive nedladende ting til dem istedet, eller har jeg misforstået dig?

Desuden er det en typisk indstilling ved mange nye udøvere, at de udspørger sig om alverdens produkter, for at gøre sig klogere på området, og idet mange udøvere herinde, der har trænet i en række år bruger produkter som Supercharge NO Explode, og stadigvæk kan argumentere for at produktet ikke bare er koffein, men også et produkt som øger deres muskelmasse osv. så vil jeg da umiddelbart mene, at det for mange nye kan være ret så misvisende at læse i én tråd, om at det er noget værre fusk, og dernæst i en anden hvor en herinde fra fortæller om sine gode oplevelser med produktet, opvejet af mange andre med samme erfaringer.

Det må du undskylde, men så forfærdelig meget hold er der heller ikke i dit argument. Kan sagtens se hvor du vil henad, men det hjælper ikke på en side hvor der er så mange delte meninger og erfaringer med forskellige produkter.

jeg mener stadig at nybegyndere der craver kosttilskud er åndssvage og burde lære at træne og sætte sig ind i kost. hvis de ikke vil det og partout vil høre om kosttilskud så er de i mit hoved fjolser. men det er også tirsdag og jeg har ondt i hovedet så måske jeg ville være mere blød en anden dag :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Hehe jamen kan da sagtens sætte mig ind i det du mener ;) Men jeg rykker mig stadigvæk ikke, for som du siger så er det jo åndsvagt at de rager alle mulige forskellige kosttilskud til sig, for at blive en arnold på en måned. Det er jo lige netop derfor at de fortjener at få et retsmæssigt svar herinde fra, så de får en ordentlig rådgivning ;)

Styrkeliste

Mirj skrev:Hehe jamen kan da sagtens sætte mig ind i det du mener ;) Men jeg rykker mig stadigvæk ikke, for som du siger så er det jo åndsvagt at de rager alle mulige forskellige kosttilskud til sig, for at blive en arnold på en måned. Det er jo lige netop derfor at de fortjener at få et retsmæssigt svar herinde fra, så de får en ordentlig rådgivning ;)

jeg skal gerne give dem samme svar hver som alle :) lær at træne og at lave ordentlig mad før du tænker i kosttilskud. hvis du ikke synes det lyder fair og fornuftigt, tjaa så er du en jerk imo :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

:delete:

Danté skrev::delete:

gå i seng og sov.
Brugeravatar

Styrkeliste

haha sut

Jo det lyder skam fornuftigt nok ;)

Styrkeliste

Hold jer fra den butik. De hæver pengene, men sender aldrig varen....hvis den ellers findes

det en butik i polen og det der for de kan sælge det i danmark men det er rent faktisk ulovigt da der ingrinset Malteserkors i som skader lever og nervesystemet

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 100.00

Folk må snart tage at indse at hvis produktet er lovligt har det 99%-100% sikkert INGEN virkning i forhold til den rigtige virkning ihvertfald. Og hvis det er ulovligt i forvejen, vil der sikkert være et bedre alternativ hvis man rent fatisk vil dope den. Den dag der kommer et produkt der virker som rent faktisk vil være lovligt, tror jeg ikke folk bliver i tvivl, for der ville helt sikkert være en kæmpe omtale om produktet.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster