Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MortenS skrev:Hej BB.
Når jeg har afsluttet mit nuværende program, overvejer jeg at starter på det der hedder:
Bliv stærk i bænkpres på 7 uger!
artikler/traeningsprogrammer/blivstaerkibaenkprespaa7uger.php
Mit spørgsmål til jer er så:
I stedet for at køre
Mandag : Bryst, skulder, triceps
Onsdag : Ryg, Biceps
Fredag : Bryst, skulder, triceps
Lørdag : Ben, ryg
-----------------------
Kan man så gøre sådan ?
Mandag : Bryst, skulder, triceps
Tirsdag : Ryg, Biceps
Torsdag : Bryst, skulder, triceps
Fredag : Ryg, ben
Eller fucker det hele ideen op?
Mvh. MS!

Ferus skrev:Du kan sagtens køre efter din egen plan. Det vil have marginal negativ betydning hvis overhovedet nogen! Så hvis du vil ha weekenden fri, så kør efter din egen plan.. men hvorfor har du byttet rundt på ben og ryg fredagen? Ben kører oftest først af forskellige årsager

Den store pointe ligger vel i at fordele pausedagene så vidt muligt ud over hele ugen for at optimere restitutionen. Hvis ikke Morten S har noget imod at træne i weekenden synes jeg også han skal køre det som det står. Ellers kan det ikke gøre den stre forskel hvis han vælger at køre efter sin egenplan og dermed har fri i weekenden.MortenJermiin skrev:men i bund og grund tror jeg at der er en pointe i at programmet er delt sådan op .. Så mon ik man skal køre det som det står ?

Ferus skrev:Den store pointe ligger vel i at fordele pausedagene så vidt muligt ud over hele ugen for at optimere restitutionen. Hvis ikke Morten S har noget imod at træne i weekenden synes jeg også han skal køre det som det står. Ellers kan det ikke gøre den stre forskel hvis han vælger at køre efter sin egenplan og dermed har fri i weekenden.MortenJermiin skrev:men i bund og grund tror jeg at der er en pointe i at programmet er delt sådan op .. Så mon ik man skal køre det som det står ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster