Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1015
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

Programmet der har givet dig mest masse

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej bb'ere.

Jeg har siddet i et par timer nu og læst og læst næsten alt om bb så jeg har fået en god viden omkring alt det basale ingen for bb..

Jeg kunne godt tænke mig at vide fra jer folkens her på bb.dk hvilket program i har haft mest succes med, hvilket der har givet jer mest masse og fremgang i jeres mål med en bestemt øvelse..

Jeg undskylder hvis det emne har været oppe men har ikke rigtig kunne finde præcis det jeg ønsker så i er velkommen til at linke til det andet hvis noget er oppe..

Mange tak!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Umuligt at sammenligne. Da der er alt for mange aspekter ved det hele.

Et givent program kan give en god slat masse en gang, mens det en anden gang kan give dårlige resultater. Det afhænger af, hvad du er konditioneret til, hvordan du spiser undervejs, hvordan progressionen er skruet sammen, om du har mange ting ved siden af træning som påvirker dig, hvordan du deloader, hvilke andre programmer du har kørt forinden (igen, hvad du er konditioneret til) samt tusinde andre ting.

Jeg reagerer bedst på HØJ volumen, HØJ frekvens, HØJ intensitet, STIGENDE tonnage.. Hvis jeg er meget konditioneret til udmattelsestræning, hvilket jeg bliver før eller siden, kan jeg vælge at øge graden af udmattelse eller dekonditionere en periode med f.x. lavvolumen HIT træning..
Brugeravatar

Reputation point: 145

Logbog: Vis logbog

Jeg kan kun give dig ret..

Men var nu sjovt alligevel at høre folks meninger omkring det program de har haft mest succes med.

F.eks. dig hvad kører du for at bibeholde din muskelmasse og evt. stige, her snakker jeg om 2/3 split eller fb eller noget helt andet der gør det godt med de mål du ønsker..

hanzilicious skrev:Jeg kan kun give dig ret..

Men var nu sjovt alligevel at høre folks meninger omkring det program de har haft mest succes med.

F.eks. dig hvad kører du for at bibeholde din muskelmasse og evt. stige, her snakker jeg om 2/3 split eller fb eller noget helt andet der gør det godt med de mål du ønsker..

Hvis jeg bare skal bibeholde er FB den eneste vej frem.. Hvis man har tid til 2-3 træninger om ugen, er FB det ENESTE rigtige set ud fra, hvad muskler reagerer bedst på.

Hvis jeg skal øge min muskelmasse kræver det, at jeg skruer en større sammenhæng sammen og kigger på et år fremfor 10 uger..
Brugeravatar

Lyder godt..

Nu spørger jeg lige om noget andet fordi jeg er så nysgerrige konstant :)
Nok fordi jeg er så forelsket i BB

Hvilke programmer har du kunne lide du må gerne nævne alle de programmer du har prøvet og som har givet dig succes med masse..

Har brugt hele dagen idag på at læse alt om bb artikler forskellige fora ernæring osv..

Jeg havde i tanke om at prøve noget 2 eller 3 split med progressioncyklus hvilket de siger idag er vigstigst man har det i sine programmer..

Ellers har jeg læst lidt om "Bliv stærk i bænkpres på 7 uger" og "Bill Starr's Fundament program All-around masse og styke" (beach workout).. - HST har jeg også læst en del om, men har læst en del her på fora'et at de syntes negativ om HST, de giver ikke den store information omkring deres negativitet..

Jeg er absolut enig i, at der er for mange faktorer der spiller ind til at svarene vil kunne bruges til noget. Men derfor er det stadig sjovt at høre om andres erfaringer.

Første gang jeg forsægte mig med at bulke og virkelig sørge for, at indtage kalorier i rigelige mængder, da startede jeg ud med 3 ugers "Stripped Down Hypertrophy". Det gav gode resultater på både vægt, styrke og de gængse omkreds-mål (bryst, ben, arme).

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 175.00

Kostplan: Ingen kostplan

Har intet overblik over, hvilke programmer der har givet hvad.. Og som nævnt, skal det hele ses i en større sammenhænge, så en periode på 4 uger med HIT som måske ikke giver noget masse kan sagtens gør en efterfølgende high volume cyklus mere effektiv end normalt, så det giver for mig ingen mening at se så simpelt på tingene..

Hvis du er begynder, skal du have noget fundament træning i stil med det Thomas Jagd har lavet eller det Boris Sheiko har skruet sammen. Hvis du er lidt erfaren, kan du stadig hente meget ved Sheikos tilgang, er du meget erfaren kan du tage et af sheikos mere avancerede programmer og har du været vant til højvolumen træning længe nu, kan du dekonditionere med HIT og derefter starte på udmattelsestræning igen..

EDT er også en mulighed for anderledes udmattelsestræning.. Men faktum er, at hvis du ikke erfaren er et grundtræningsprogram det bedste og sikre valg med naturlig eller tvungen progression alt efter, hvor gode gener man har..
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster