Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Jeg ville køre progression i én overkrops- og én underkropsøvelse. Eksempelvis Squat og bænkpres 4x6 (eller lign.) og så køre resten af øvelserne med 3x10 (langt fra failure), og så først tilføje vægt til støtteøvelserne når du føler, at du ikke får noget ud af dem med den vægt du bruger.

eLPeDRoMagNiFico skrev:peter n skrev:Jeg ville køre progression i én overkrops- og én underkropsøvelse. Eksempelvis Squat og bænkpres 4x6 (eller lign.) og så køre resten af øvelserne med 3x10 (langt fra failure), og så først tilføje vægt til støtteøvelserne når du føler, at du ikke får noget ud af dem med den vægt du bruger.
Så jeg kører 4x6 i (som du nævner) fx squat og bænkpres, og kører 3x10 i resten.
Og så stiger jeg bare, når jeg kan?

peter n skrev:eLPeDRoMagNiFico skrev:peter n skrev:Jeg ville køre progression i én overkrops- og én underkropsøvelse. Eksempelvis Squat og bænkpres 4x6 (eller lign.) og så køre resten af øvelserne med 3x10 (langt fra failure), og så først tilføje vægt til støtteøvelserne når du føler, at du ikke får noget ud af dem med den vægt du bruger.
Så jeg kører 4x6 i (som du nævner) fx squat og bænkpres, og kører 3x10 i resten.
Og så stiger jeg bare, når jeg kan?
Jeg kan personligt godt lide lineær progression. Dvs man starter lavt og tilføjer 2,5 kg pr. gang. Når det så begynder at knibe med at fuldføre alle reps kan man starte forfra - og der skulle man så gerne kunne starte lidt højere end man gjorde sidst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster