Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krang skrev:Hvis du er vant til at køre et 3-splt 3-4 gange om ugen ville jeg istedet vende den om og øge frekvensen. Kør en omgang kort fullbody hver dag eventuelt.

supertěžká skrev:krang skrev:Hvis du er vant til at køre et 3-splt 3-4 gange om ugen ville jeg istedet vende den om og øge frekvensen. Kør en omgang kort fullbody hver dag eventuelt.
Fullbody hver dag? så får jeg jo aldrig kørt nogle af mine muskler ned..

flamingopikken skrev:supertěžká skrev:krang skrev:Hvis du er vant til at køre et 3-splt 3-4 gange om ugen ville jeg istedet vende den om og øge frekvensen. Kør en omgang kort fullbody hver dag eventuelt.
Jeg tror Krang mente hveranden dag- Jeg hopper i øvrigt på samme vogn. Hvis du ikke har ligeså meget tid til træning som før, hop på et FB 3-4 gange ugentligt.
Én muskelgruppe per dag er sq en anelse infrekvent.

supertěžká skrev:flamingopikken skrev:supertěžká skrev:krang skrev:Hvis du er vant til at køre et 3-splt 3-4 gange om ugen ville jeg istedet vende den om og øge frekvensen. Kør en omgang kort fullbody hver dag eventuelt.
Jeg tror Krang mente hveranden dag- Jeg hopper i øvrigt på samme vogn. Hvis du ikke har ligeså meget tid til træning som før, hop på et FB 3-4 gange ugentligt.
Én muskelgruppe per dag er sq en anelse infrekvent.
Fullbody hveranden dag, som skal tage ca. 45 min.. det er vel heller ikke helt optimalt?!.. så når jeg kun lige én rep til bi- og triceps, én rep bænk, én-to mavebøjninger og noget hutigt til ryggen, og så endelig ét løft til squatDet skal gøres så hurtgt at det næsten bliver cardio
imod at gå ned i centeret hver dag og fokusere på én muskelgruppe og så køre den helt ned..
Pros and Cons ved at gå fra 3-split til én muskelgruppe hver dag

A.Strøberg skrev:Dog vil SDH ikke være nogen længerevarig løsning da der kun strækker sig over 3-6 uger og med den høje frekvens kunne jeg forestile mig nogle gode skader hvis det er noget du kører i en længere periode selv med dekons imellem hver cyklus.. eller er jeg helt galt på den?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster