Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Protein/kreatin/carbs

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey BB .
jeg har nu trænet en månedstid og har nu fået købt mig disse 3 ting, Protein, Kreatin og carbs.

mit/mine spørgsmål er så, kan man blande det hele sammen i en shake og drikke efter træning? eller ville det være bedst at drikke det hver for sig? har læst at man kan blande f.eks. protein og carbs sammen. Men kan man blande alle 3 ting sammen??

og jeg træner gerne efter skole, og tager ikke lige en 3 kg bøtte med i skole.. havde tænkt mig at afmåle det og putte i bøtter, hvis svaret til ovenstående spørgsmål er ja..... kan jeg så godt bare putte alt pulvert i én bøtte, eller ville i putte det i 3 forskellige bøtter. det skal ligge i bøtten op til 9-10 timer...

på forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan sagtens blande både kulhydrater, protein og kreatin.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Morzak skrev:Hey BB .
jeg har nu trænet en månedstid og har nu fået købt mig disse 3 ting, Protein, Kreatin og carbs.

mit/mine spørgsmål er så, kan man blande det hele sammen i en shake og drikke efter træning? eller ville det være bedst at drikke det hver for sig? har læst at man kan blande f.eks. protein og carbs sammen. Men kan man blande alle 3 ting sammen??

og jeg træner gerne efter skole, og tager ikke lige en 3 kg bøtte med i skole.. havde tænkt mig at afmåle det og putte i bøtter, hvis svaret til ovenstående spørgsmål er ja..... kan jeg så godt bare putte alt pulvert i én bøtte, eller ville i putte det i 3 forskellige bøtter. det skal ligge i bøtten op til 9-10 timer...

http://www.bodylab.dk/indtage-kreatin.asp
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Kostplan: Ingen kostplan

Rasmus Thorup skrev:
Morzak skrev:Hey BB .

http://www.bodylab.dk/indtage-kreatin.asp

spørgsmålet lød på om jeg kunne tage alle 3 ting sammen. :)

Reputation point: 0

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster