Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1476
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

Protein, kreatin m.v

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB...

Jeg har langt om længe fået mig oprettet i trænings centeret og er rigtig optimistisk for at der nu skal ske noget..

Jeg har ( hvis nogen har læst tidligere indlæg ) Købt: Maxim Protein +30 weigh / Viking power 100% ren kreatin / Kulhydrater i form af druesukker pulver..

Spørgsmål.

Når man som jeg er nybegynder og rigtig utålmodig når det gælder resultater, hvad er så den bedste mængde at tage af hvad og hvornår?

Uddybning:

Altså skal jeg tage et bestemt antal skeer i en bestemt mængde væske, før jeg træner, efter jeg har trænet, eller begge dele??

Kom med nogle gode råd, vedr disse produkter, eller bare gode råd til gode resultater... [-o<

På forhånd tak.. :)

Mvh

den øvede nybegynder

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Whey Protein er godt til lige efter træning, og som ekstra protein hvis du mangler fra din normale kost!
Kreatin kan du tage ca 5 gram om dagen, evt med i loading periode. Læs artikler/kost-kosttilskud/hvad-er-kreatin.html for mere uddybende svar :)
Husk at disse kun er kosttilskud, de skal ikke på nogen måde erstatte rigtig mad!

i forhold til hurtige resultater skal du huske at du ikke bliver stor og veltrænet på 2 uger, giv det minimum 3-4 måneder og lav eventuelt en log så du kan følge din progression! du kan også tage et før-billede og tage nogle mål af arme, ben, bryst osv så du kan sammenligne om et par måneder!

håber det hjalp :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 103.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Spis noget mad.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Steendahl skrev:Whey Protein er godt til lige efter træning, og som ekstra protein hvis du mangler fra din normale kost!
Kreatin kan du tage ca 5 gram om dagen, evt med i loading periode. Læs artikler/kost-kosttilskud/hvad-er-kreatin.html for mere uddybende svar :)
Husk at disse kun er kosttilskud, de skal ikke på nogen måde erstatte rigtig mad!

i forhold til hurtige resultater skal du huske at du ikke bliver stor og veltrænet på 2 uger, giv det minimum 3-4 måneder og lav eventuelt en log så du kan følge din progression! du kan også tage et før-billede og tage nogle mål af arme, ben, bryst osv så du kan sammenligne om et par måneder!

håber det hjalp :)

Hey..

Er 100p bevidst om at det kun er TILSKUD og prøver også at variere min kost hele tiden, mål af arme osv er da en rigtig god ide, hvorfor fik jeg ikke selv den.. hehe...

Helt sikkert behjælpeligt svar og tak herfra... :D

kennetfoli skrev:
Peter SH skrev:Spis noget mad.

Det var dog et behjælpeligt svar kødhoved... :twisted:

Det er dig der er kødhovedet. Peter SH's svar var faktisk det bedste svar nogen kunne give dig. Fordi du er så opsat på at blive stor, tror du det hele handler om hvor meget pulver man spiser. Det er i teorien fuldstændig ligegyldigt hvor meget kreatin monohydrat du skovler ind hver dag, hvis din kost og træning er lort.
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Thegame skrev:
kennetfoli skrev:
Peter SH skrev:Spis noget mad.

Det var dog et behjælpeligt svar kødhoved... :twisted:

Det er dig der er kødhovedet. Peter SH's svar var faktisk det bedste svar nogen kunne give dig. Fordi du er så opsat på at blive stor, tror du det hele handler om hvor meget pulver man spiser. Det er i teorien fuldstændig ligegyldigt hvor meget kreatin monohydrat du skovler ind hver dag, hvis din kost og træning er lort.

Rigtigt nok mester, men nu er hverken min kost eller træning lort.. så undersøg faktums inden du udtaler dig...

Flyttet
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

kennetfoli skrev:Rigtigt nok mester, men nu er hverken min kost eller træning lort.. så undersøg faktums inden du udtaler dig...

Hvis du havde styr på din kost, så havde du slet ikke oprettet det her emne. Kom ind i kampen før du sviner folk til...
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Pind skrev:
kennetfoli skrev:Rigtigt nok mester, men nu er hverken min kost eller træning lort.. så undersøg faktums inden du udtaler dig...

Hvis du havde styr på din kost, så havde du slet ikke oprettet det her emne. Kom ind i kampen før du sviner folk til...

Har på intet tidspunkt sagt at jeg havde styr på det, sagde bare at intet af det var lort, og oprettet denne tråd få lidt guidelines, men hold da op, da var vist noget værre noget jeg fik mig rodet ud i... :oops:

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster