Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1476
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

Protein, kreatin m.v

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB...

Jeg har langt om længe fået mig oprettet i trænings centeret og er rigtig optimistisk for at der nu skal ske noget..

Jeg har ( hvis nogen har læst tidligere indlæg ) Købt: Maxim Protein +30 weigh / Viking power 100% ren kreatin / Kulhydrater i form af druesukker pulver..

Spørgsmål.

Når man som jeg er nybegynder og rigtig utålmodig når det gælder resultater, hvad er så den bedste mængde at tage af hvad og hvornår?

Uddybning:

Altså skal jeg tage et bestemt antal skeer i en bestemt mængde væske, før jeg træner, efter jeg har trænet, eller begge dele??

Kom med nogle gode råd, vedr disse produkter, eller bare gode råd til gode resultater... [-o<

På forhånd tak.. :)

Mvh

den øvede nybegynder

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Whey Protein er godt til lige efter træning, og som ekstra protein hvis du mangler fra din normale kost!
Kreatin kan du tage ca 5 gram om dagen, evt med i loading periode. Læs artikler/kost-kosttilskud/hvad-er-kreatin.html for mere uddybende svar :)
Husk at disse kun er kosttilskud, de skal ikke på nogen måde erstatte rigtig mad!