Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

onfire skrev:Hej alle sammen,
Jeg har regnet, at min krop har brug for 120g protein om dagen. Spørgsmål er skal jeg stadig spise 120g om dagen også selvom jeg har
forbrændt 800-100kcal i fitness center? nu når jeg er under cutting. Eller skal jeg spise mere protein fordi jeg har forbrændt kalorier ?
- Hvis jeg vælger at spise 120g, og den præcis påregnede daglig mængde af kalorier, men ikke spise de kalorier jeg har forbrændt.
vil jeg så stadig kunne tabe fedt og få større muskler?

onfire skrev:Hej alle sammen,
Jeg har regnet, at min krop har brug for 120g protein om dagen. Spørgsmål er skal jeg stadig spise 120g om dagen også selvom jeg har
forbrændt 800-100kcal i fitness center? nu når jeg er under cutting. Eller skal jeg spise mere protein fordi jeg har forbrændt kalorier ?
- Hvis jeg vælger at spise 120g, og den præcis påregnede daglig mængde af kalorier, men ikke spise de kalorier jeg har forbrændt.
vil jeg så stadig kunne tabe fedt og få større muskler?

guitarninja80 skrev:Du skal indtage den samme mænge protein hver dag, uanset om du træner eller ej

onfire skrev: Men hvis jeg forbrænder f.eks idag 1000kcal skal jeg så ikke spise de 120g som jeg skal have uanset hvad + mere fordi jeg har forbrændt ?

tusind tak til dig og alle andre som hjælp til! 

onfire skrev:Jeg ligger på 84 kg ligenu

takker
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster