Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1047
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1044

Følg bodybuilding.dk på

protein og vægt

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey allesammen. Jeg er en tynd gut som træner mandag, onsdag og fredag. Jeg har weight gainer, kreatin og protein. Problemet er bare at jeg bliver så fyldt af alt det jeg skal tage, sidst ødelagde det min mave. mit store mål er at tage på i vægt og få mere masse, kan det lade sig gøre bare ved protein og træning, og så self sund kost, bare ik weight gainer.

mvh kenneth

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kec1904 skrev:Hey allesammen. Jeg er en tynd gut som træner mandag, onsdag og fredag. Jeg har weight gainer, kreatin og protein. Problemet er bare at jeg bliver så fyldt af alt det jeg skal tage, sidst ødelagde det min mave. mit store mål er at tage på i vægt og få mere masse, kan det lade sig gøre bare ved protein og træning, og så self sund kost, bare ik weight gainer.

mvh kenneth

Det kan sagtens lade sig gøre, men du bliver nødt til at spise over det du forbrænder.
Jeg havde ikke weightgainer, tog 15kg på over 2mdr, bare ved at spise. I starten er det self svært da du først skal tilvænne dig at spise så meget, men bare start stille og roligt og så spis mere og mere.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du er tynd burde du skyde en hvid pil efter sund kost. Få noget mad ned, om det er dirty eller ej er vidst ikke vigtigt i din situation.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Husk på, at kosttilskud er netop dét, et tilskud.
Hvis de forhindre dig i at spise normalt, så drop dem, eller skær ned på indtaget.
The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself.
Sir Richard Francis Burton (1821 - 1890)
Brugeravatar

Jeg ville foreslå dig at starte med at finde ud af hvad dit ligevægtsindtag er.
det kan du gøre på nedestående link:

http://www.bodylab.dk/ligevægtsindtag- ... rbrug.asp#

Når du kender det, så kan du finde ud af hvor meget protein eller gainer, udover din normale kost, du skal have for at skabe et kalorieoverskud og derved tage på i kilo.

Jeg ville råde dig til at drikke en shake om morgenen sammen med din morgenmad, og 1 time før du skal i seng, således at du hele tiden har proteiner og energi i kroppen.

For at få en større appetit, kunne du evt. gå en tur om morgenen inden du spiser morgenmad på imellem 20-40 min. det vil øge din forbrænding, og dermed din appetit, og du vil på den måde have nemmere ved at skabe et kalorieoverskud i løbet af dagen.

held og lykke med med! :)

Spis noget peanutbutter min ven
Brugeravatar

Træner her: DGI Huset i Vejle
AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 120.00

Hej allesammen. Tak for de mange svar (:

Her er mit ligevægtsintag:

Basalstofskifte: 1567 kcal (6554 kJ)

Energiforbrug: 2154 kcal (9012 kJ)

Nogen der kan hjælpe mig lidt igang?

Om morgenen er jeg ikke lige det mest friske menneske, jeg hader kulde så det med morgenturen er ik en go idé for mig tror jeg ik, men tak (: Ellers andre forslag?

Glemte lige det her i mit indlæg, Det du skriver med at skyde en hvid pil efter sund kost, Hvad siger i andre til det?

Kec1904 skrev:Glemte lige det her i mit indlæg, Det du skriver med at skyde en hvid pil efter sund kost, Hvad siger i andre til det?

Nå du kun er på de 54kg vil jeg også tillade at køre lidt usunde sager i kosten. Ikke forstået at du skal æde junkfood morgen, middag, aften. Slet ikke, men lidt søde sager og fastfood her og der, sker der intet ved når man bare skal pakke på :D

Skal selv til at bulke de 10-15kg. på, og vil helt klart gøre det på den hurtigere måde med at der så kommer lidt fedt på, det skal jo nok komme af igen :wink:
Brugeravatar

Der er jo bare ikke rigtig noget ordentlig næring i ''søde sager'', men kan godt se det på en god side, fx hvis jeg spiser junkfood som jeg siger hist og her, det mætter kun en halv time, derved kan jeg spise mere(:

Kec1904 skrev:Der er jo bare ikke rigtig noget ordentlig næring i ''søde sager'', men kan godt se det på en god side, fx hvis jeg spiser junkfood som jeg siger hist og her, det mætter kun en halv time, derved kan jeg spise mere(:

og har så satans mange kalorier i sig :wink:
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster