Jeg skal til at starte med at træne igen nu her
Mit spørgsmål er så. da jeg i starten skal tabe mig før jeg skal bygge op. er det så en fordel eller ulempe at drikke protein shake hvis jeg skal tabe mig?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dummiz skrev:Hejsa alle sammen.
Jeg skal til at starte med at træne igen nu her
Mit spørgsmål er så. da jeg i starten skal tabe mig før jeg skal bygge op. er det så en fordel eller ulempe at drikke protein shake hvis jeg skal tabe mig?

Dummiz skrev:Takdet kunne jeg helt bestemt. jeg er ved at strikke en kost plan sammen til mig selv sammen med en kamerat så det skal nok blive spændende

Pude skrev:Hvis du køber noget valleprotein med højt protein%, Vil det være super til cutting! Da der næsten ikk er kulhydrater i så... og det protein dine muskler ikke optager, ryger ud igen

anders078 skrev:Pude skrev:Hvis du køber noget valleprotein med højt protein%, Vil det være super til cutting! Da der næsten ikk er kulhydrater i så... og det protein dine muskler ikke optager, ryger ud igen
Arh, det er nu heller ikke helt rigtigt. Protein indeholder jo også kalorier, som vil sætte sig som fedtceller hvis de ikke bliver brændt af.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster