Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 935
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 932

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver eller ej?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej søde mennesker. :)
Håber der er nogle der kan komme med nogle gode råd til mit nuværende problem.

Jeg er en pige på 20 år, 162 høj, vejer 57 kg.
Jeg spiller fodbold, så konditionen vejler ikke noget. Men dog ønsker jeg at få en mere trimmet/markeret krop.

Jeg er godt bevidst om at jeg evt skal have en kalorieunderskuds-periode, for at få fedtprocenten ned, men men …
jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal indtage proteinpulver, da jeg blot ønsker min krop trimmet, men ikke ønsker mine muskler større end de er. Vil jeg tage på i vægt hvis jeg begynder på proteinpulver eller handler det om hvor meget jeg indtager af proteiner?

Og en anden ting, hvad er jeres gode råd til træningen, for at få en markeret krop, men ikke større muskler (da jeg synes jeg er kraftig nok i forvejen..) Hvordan ville I mene det ville være bedst at træne?

Håber på nogle gode svar, for jeg er meget fortvivlet.. :(

- Maria :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du skal indregne kalorierne fra proteinpulveret i dit daglige madindtage på sammen måde som du gør med f.eks. tomater.
Der er intet, jeg gentager : INTET! magisk ved proteinpulver. Det er blot et tilskud af proteiner som du man kan indtage på en let måde. Og for at svare på dit spørgsmål: Du kan roligt indtage dit pulver, også selvom du cutter.

Mht. til ikke at blive større, så er det i forvejen ikke særligt nemt at blive "stor" for en kvinde, og slet ikke hvis du ligge under ligevægt mht. kalorieindtaget. Så løft din vægte og følg din kostplan så skal du nok bliver trimmet.
Dog skal du være opmærksom på at når du engang smider fedtet så er det din muskelmasse som afgøre om du ser cool og "trimmet" ud eller bare ligner et anorexioffer. jo mere muskel jo federe form.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Gør dig selv en tjeneste og læs det du finder her:
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Der får du svar på det meste :)

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Twisted skrev:Du skal indregne kalorierne fra proteinpulveret i dit daglige madindtage på sammen måde som du gør med f.eks. tomater.
Der er intet, jeg gentager : INTET! magisk ved proteinpulver. Det er blot et tilskud af proteiner som du man kan indtage på en let måde. Og for at svare på dit spørgsmål: Du kan roligt indtage dit pulver, også selvom du cutter.

Mht. til ikke at blive større, så er det i forvejen ikke særligt nemt at blive "stor" for en kvinde, og slet ikke hvis du ligge under ligevægt mht. kalorieindtaget. Så løft din vægte og følg din kostplan så skal du nok bliver trimmet.
Dog skal du være opmærksom på at når du engang smider fedtet så er det din muskelmasse som afgøre om du ser cool og "trimmet" ud eller bare ligner et anorexioffer. jo mere muskel jo federe form.

Okay, tak for de gode råd! :-)

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster