Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mini-Arnold skrev:Hvis du er færdig med at træne hvorfor så æde proteinpulver? Du kan da ikke vedligeholde muskelvævet uden at træne.
Anyways der er en anden tråd herinde med en opmåling af proteinniveau, og der ligger produkterne fra Gaspari over 80% fra det opgivne på dåserne ..
Optimum Gold Whey skulle være det bedste i undersøgelsen - nap det fra Troppicanafitness - der er det billigt.
Monin skrev:Det er ikke kosttilskud, som du opnår resultater ved. Personligt er jeg glad for Bodylab, bulkpowder og elite. Når alt kommer til alt, så er det begrænset hvor stor forskel der er på de enkelte mærker, hvis du sammenligner næringsindholdet.
Fdetprocent på 6,5 ... hvad vejer du og hvor høj er du? Ville umiddelbart mene, at du skulle fokusere mere på din kost og træning - end dine kosttilskud.
Psyit skrev:Hej. Jeg er ny herinde, men håber at kunne få gode svar på mit spørgsmål, fra folk med erfarring på området.
Jeg er næsten færdig med min træning, og skal derefter bare holde kroppen ved lige. Jeg ønsker at kunne smide det sidste fedt, dermed blive mere markeret og samtidig kunne øge muskelvæksten. Jeg har forstuvet storetåen haha og kan derfor ikke motionere. Jeg er løbet tør for proteinpulver (whey og casein) og er nu i tvivl om hvilket af følgende produkter jeg skal købe. Jeg har læst om dem, men svært at vælge det helt rigtige, da de i hver især taler for og imod på forskellige punkter. Jeg har ikke fået målt min fedtprocent. Jeg har en ven jeg ligger nogenlunde lige med, hans er på 6,5, dog tror jeg min er lidt højere.
Dette er produkterne jeg har kigget på:
- DYMATIZE ELITE FUSION.
- GASPARI NUTRITION MYOFUSION
- GASPARI MYOFUSION PROBIOTIC
- DYMATIZE ELITE GOURMET
Nogen der har prøvet nogle af dem? Håber i kan hjælpe mig med at vælge rigtigt. På forhånd tak.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster