Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver - markering og muskelvækst

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej. Jeg er ny herinde, men håber at kunne få gode svar på mit spørgsmål, fra folk med erfarring på området.

Jeg er næsten færdig med min træning, og skal derefter bare holde kroppen ved lige. Jeg ønsker at kunne smide det sidste fedt, dermed blive mere markeret og samtidig kunne øge muskelvæksten. Jeg har forstuvet storetåen haha og kan derfor ikke motionere. Jeg er løbet tør for proteinpulver (whey og casein) og er nu i tvivl om hvilket af følgende produkter jeg skal købe. Jeg har læst om dem, men svært at vælge det helt rigtige, da de i hver især taler for og imod på forskellige punkter. Jeg har ikke fået målt min fedtprocent. Jeg har en ven jeg ligger nogenlunde lige med, hans er på 6,5, dog tror jeg min er lidt højere.

Dette er produkterne jeg har kigget på:

- DYMATIZE ELITE FUSION.
- GASPARI NUTRITION MYOFUSION
- GASPARI MYOFUSION PROBIOTIC
- DYMATIZE ELITE GOURMET

Nogen der har prøvet nogle af dem? Håber i kan hjælpe mig med at vælge rigtigt. På forhånd tak.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du er færdig med at træne hvorfor så æde proteinpulver? Du kan da ikke vedligeholde muskelvævet uden at træne.

Anyways der er en anden tråd herinde med en opmåling af proteinniveau, og der ligger produkterne fra Gaspari over 80% fra det opgivne på dåserne ..

Optimum Gold Whey skulle være det bedste i undersøgelsen - nap det fra Troppicanafitness - der er det billigt.
Life is what YOU make IT
Brugeravatar

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00

Logbog: Vis logbog

Det er ikke kosttilskud, som du opnår resultater ved. Personligt er jeg glad for Bodylab, bulkpowder og elite. Når alt kommer til alt, så er det begrænset hvor stor forskel der er på de enkelte mærker, hvis du sammenligner næringsindholdet.

Fdetprocent på 6,5 ... hvad vejer du og hvor høj er du? Ville umiddelbart mene, at du skulle fokusere mere på din kost og træning - end dine kosttilskud.
http://www.facebook.com/fitprojectdk - Matcher klienter med personlige trænere i hele Danmark
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens

Træner her: WT Center
Fitness World Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 235.00

Kostplan: Vis kostplan

Er personligt glad for Elite Whey og Mutant Whey.
Life is what YOU make IT
Brugeravatar

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00

Mini-Arnold skrev:Hvis du er færdig med at træne hvorfor så æde proteinpulver? Du kan da ikke vedligeholde muskelvævet uden at træne.

Anyways der er en anden tråd herinde med en opmåling af proteinniveau, og der ligger produkterne fra Gaspari over 80% fra det opgivne på dåserne ..

Optimum Gold Whey skulle være det bedste i undersøgelsen - nap det fra Troppicanafitness - der er det billigt.

Jeg mente nu bare at jeg snart er færdig med min træningsplan/periode, og derefter trapper ned på træningen og holder de forskellige muskelgrupper ved lige, og forøger dem jeg nu synes. Men Optimum Gold Whey er vel kun whey? jeg har brug for noget med både langtidsoptagelige proteiner og hurtigt optagelige, for på den måde at springe mellemmåltider over, og tage en shake istedet og få mindre kalorier.
Men tak, vil da lige gå ind og læse om Optimum Gold Whey.
Brugeravatar

Monin skrev:Det er ikke kosttilskud, som du opnår resultater ved. Personligt er jeg glad for Bodylab, bulkpowder og elite. Når alt kommer til alt, så er det begrænset hvor stor forskel der er på de enkelte mærker, hvis du sammenligner næringsindholdet.

Fdetprocent på 6,5 ... hvad vejer du og hvor høj er du? Ville umiddelbart mene, at du skulle fokusere mere på din kost og træning - end dine kosttilskud.

Jeg vejer 72 ca og er 173 høj. Det er min ven der har en fedtprocent på 6,5 - tror min er en smule højere. Har styr på kosten men har brug for mere proteinpulver da jeg er løbet tør. Både noget jeg kan bruge efter træning, og noget som jeg kan bruge som mellemmåltid til at få proteinen men færre kalorier.
Brugeravatar

Psyit skrev:Hej. Jeg er ny herinde, men håber at kunne få gode svar på mit spørgsmål, fra folk med erfarring på området.

Jeg er næsten færdig med min træning, og skal derefter bare holde kroppen ved lige. Jeg ønsker at kunne smide det sidste fedt, dermed blive mere markeret og samtidig kunne øge muskelvæksten. Jeg har forstuvet storetåen haha og kan derfor ikke motionere. Jeg er løbet tør for proteinpulver (whey og casein) og er nu i tvivl om hvilket af følgende produkter jeg skal købe. Jeg har læst om dem, men svært at vælge det helt rigtige, da de i hver især taler for og imod på forskellige punkter. Jeg har ikke fået målt min fedtprocent. Jeg har en ven jeg ligger nogenlunde lige med, hans er på 6,5, dog tror jeg min er lidt højere.

Dette er produkterne jeg har kigget på:

- DYMATIZE ELITE FUSION.
- GASPARI NUTRITION MYOFUSION
- GASPARI MYOFUSION PROBIOTIC
- DYMATIZE ELITE GOURMET

Nogen der har prøvet nogle af dem? Håber i kan hjælpe mig med at vælge rigtigt. På forhånd tak.

1. du ønsker at smide fedt
2. blive mere markeret
3. øge muskelvækst
4. har forstuvet storetåen og kan ikke motionere

Du ønsker vejledning til hvilket proteinprodukt du skal købe for at opnå ovenstående punkter (på nær nr. 4). Her er svaret enkelt: ingen af pulvrene kan hjælpe dig med dette.
Læs dette her, du vil sandsynligvis blive klogere... http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Martin
Brugeravatar

Geografisk sted: State of Denmark

Træner her: Fitness World Køge

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster