MagnusL skrev:Hej alle.
Jeg har trænet i lidt over 6 måneder, hvoraf 4 måneder har været "seriøst". Jeg har overvejet at begynde på proteinpulver, da en avanceret kostplan er for besværlig, for mig. Mit mål med min træning er ikke at bliver kæmpe stor, men at bliver mere markeret, dog også lidt større.
Er det en god idé at begynde på proteinpulver, eller er der nogle andre kosttilskud som ville være bedre for mig nu hvor jeg ikke vil være "stor"?
Vil også godt høre hvad jeres erfaringer med proteinpulver er

Du siger du har trænet ''seriøst'' i 4 måneder? Men du synes en ''avanceret'' kostplan er for besværlig? Og du synes desuden det er svært at få 130-160 gram proteiner ind om dagen? Undskyld mig buddy men det lyder ikke som om du tager det særlig seriøst. Bodybuilding er ikke bare at smutte i centret 3-5 gange i ugen og hive i tunge ting, bodybuilding er såvel en sport der foregår udenfor centret, i meget høj grad endda.
Hvis jeg var dig, ville jeg få styr på min kost, før jeg begyndte på proteinpulver, for din egen skyld, du ender bare med at spilde dine penge uden at få noget ud af det.
Oh hvis du ikke vil være stor? Men mere markeret? - Hvilket ikke giver så meget mening.
- Når folk siger de vil være mere markerede men ikke store, prøver det i virkeligheden at sige at de vil have mere muskelmasse og en lavere fedtprocent.
------ Jeg vil foreslå dig at slå dig løs i artiklerne du kan finde her på siden, både dem der omhandler kost såvel som vægttræning generelt. Læs og bliv klogere.