Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1396
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1392

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver uden smag

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Overvejer at købe en 20 kg sæk proteinpulver i det de kalder neutral smag, da det er noget billigere. Er der nogen der har prøvet det, og kan fortælle lidt om smagen er langt fra dem med smag. Jeg tænker også på at købe nogle Carbs med smag og blande i som en form for WG. Nogen der har prøvet det? Skal måske lige siges at jeg plejer at blande med skummetmælk.
Stærk er den som kan overvinde andre
Mægtig er den som kan overvinde sig selv
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Koch amok skrev:Overvejer at købe en 20 kg sæk proteinpulver i det de kalder neutral smag, da det er noget billigere. Er der nogen der har prøvet det, og kan fortælle lidt om smagen er langt fra dem med smag. Jeg tænker også på at købe nogle Carbs med smag og blande i som en form for WG. Nogen der har prøvet det? Skal måske lige siges at jeg plejer at blande med skummetmælk.

Du kan ikke drikke neutral pulver uden et eller andet smags halløj, kakao mælk eller nesquik. Alene er ikke muligt, det smager virkelig skidt.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog

Det kan drikkes med kakao. Men 20 kg rækker til LAAAAANG tid, du bliver træt af smagen før du har brugt 5 kg. Så hvis du kan finde nogen som kan aftage et par kg. til en fair pris, så ville det være fordelagtigt :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Kostplan: Ingen kostplan

Koch amok skrev:Overvejer at købe en 20 kg sæk proteinpulver i det de kalder neutral smag, da det er noget billigere. Er der nogen der har prøvet det, og kan fortælle lidt om smagen er langt fra dem med smag. Jeg tænker også på at købe nogle Carbs med smag og blande i som en form for WG. Nogen der har prøvet det? Skal måske lige siges at jeg plejer at blande med skummetmælk.

Det er vel smag og behag. Med mælk smager det nogenlunde. Ikke godt, men heller ikke super dårligt.

Som de andre siger så smid noget kakaopulver i eller lav nogle smoothies med pulveret. Køb en stavblender og blend proteinpulver sammen med mælk og fx. frosne bær eller en moden banan. Det smager både godt og er sundt. Du kan evt. smide lidt carbs i også hvis du ønsker det skal være en weight gainer.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan

Ville aldrig vælge Natural smag, der vil altid være en syntetisk smag, denne er svær at komme af med.
Har selv forsøgt med natural + mælk og forsøgt at blande det med i en smootie, dog syntes jeg forsat man kan smage den meget syntetiske smag som ellers er gemt bag smagsstoffer normalt.
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Som de andre siger så kræver Neutral at du har noget der har smag at blande med.

Har selv neutral og blander sammen med neutral carbs og matilde kakao, det smager ganske godt. Men jeg har forsøgt begge neutrale i en omgang vand da jeg var løbet tør for kakao... fuck, det var lige ved at ryge op igen, det smager virkelig klamt.

20 kg er nok lige overkill imo, men at klemme en 5 kg spand ned over en periode er intet problem.

Så, hvis du kan købe sammen med nogen så er det nok meget godt.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Jeg har engang købt proteinpulver med neutral smag (dog ikke fra Bodylab). Det smagte virkelig virkelig klamt. Selvom jeg blandede det op med kakao forsvandt den kvalme bismag af protein ikke, så det var noget, der skulle tvinges ned. Jeg kan ikke anbefale det.

Logbog: Ingen logbog

Bahhhh... neutral og vand kan sagtens drikkes. I er sku så sarte [-X
[Gefährlich ist wer Schmerzen kennt]
Kroppen er som en udlejningsbil, den skal køres helt ud i alle gear og afleveres med tom tank...
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster