Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Koch amok skrev:Overvejer at købe en 20 kg sæk proteinpulver i det de kalder neutral smag, da det er noget billigere. Er der nogen der har prøvet det, og kan fortælle lidt om smagen er langt fra dem med smag. Jeg tænker også på at købe nogle Carbs med smag og blande i som en form for WG. Nogen der har prøvet det? Skal måske lige siges at jeg plejer at blande med skummetmælk.

Koch amok skrev:Overvejer at købe en 20 kg sæk proteinpulver i det de kalder neutral smag, da det er noget billigere. Er der nogen der har prøvet det, og kan fortælle lidt om smagen er langt fra dem med smag. Jeg tænker også på at købe nogle Carbs med smag og blande i som en form for WG. Nogen der har prøvet det? Skal måske lige siges at jeg plejer at blande med skummetmælk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster