Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chayen skrev:Push up håndtag er at foretrække. Kettlebells kan også bruges, men som du siger er de ikke ligeså stabile og skadesrisikoen øges derved.

EWhite skrev:
Det skal siges, at jeg også selv har problemer med venstre håndled og heller ikke kan lave armbøjninger med flad hånd, hvilket var grunden til, at jeg gik over til at bruge kettlebells. Men nu ved jeg jo ikke præcist, hvad din skade består i.

Tr.Bjørn skrev:Har selv et par push up handles jeg købte i bilka til 30 kr. Du kan kigge efter dem i dér evt.?
En anden tanke herfra, hvad med tilvænning til armbøjninger på knoerne, jeg synes også det gjorde ondt i starten da jeg gik til selvforsvar, men vænnede mig til det
Til 30 kr er det vidst lige til at komme over, så har allerede bestilt et par. Hvordan virker de? Kan pt stadig mærke et vidst stress når jeg tager armbøjninger på knoerne. Jeg har også en historie med kampsport, så prøvede også at tage dem sådan. Har overvejet bare at starte stille og roligt ud, tage lidt reps i starten og evt lave nogle på knæene. Det er første gang jeg kan træne i over 1 år, så det er nok bare fordi jeg er for ivrig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster