Hvis i er nysgerrige skal i være velkomne til at tage et kig
http://tungekastanjer.blog.com/2011/07/ ... g-nielsen/

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hanzilicious skrev:Muligt manden bag interviewet, kan fortælle os hvornår hans fitnesscenter ca. åbner, og hvor i landet det kommer til at ligge? Eller kan jeg læse det selv, et sted?
Mousepants Gym bliver et lille lokalt træningscenter i omegnen af Holstebro eller Herning. Det er ikke meningen at det skal køre som et traditionelt center, men det skal drives af entusiasme og lokal opbakning. Centeret bliver udstyret med helt basale træningsredskaber, som giver mulighed for effektiv træning. Der bliver fokus på grundtræning (styrke, kondition, smidighed, balance og koordination) og der kommer ingen overflødige maskiner, ingen holdtræning og intet overflødigt bavl der presser prisen op.
Prisen bliver 100 kr./md. og der bliver ingen binding og intet oprettelsesgebyr.
Antallet af medlemmer bliver begrænset, da for mange medlemmer giver ventetid og dermed ineffektivitet i træningen.
Der vil løbende blive afholdt arrangementer, konkurrencer, holdt foredrag og andet gejl, ligesom jeg ofte selv vil være tilstede og kan rådgive og vejlede.
Jeg forestiller mig Mousepants Gym som værende et sundt alternativt hang-out for omegnens unge, og et alternativ til eftermiddagens tv og computerspil hvor unge kan komme i form til en billig penge, under kyndig vejledning.
Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev, hvis du vil følge med i hvordan det skrider frem med oprettelsen af centeret.

mic skrev:hanzilicious skrev:Muligt manden bag interviewet, kan fortælle os hvornår hans fitnesscenter ca. åbner, og hvor i landet det kommer til at ligge? Eller kan jeg læse det selv, et sted?
Kopieret fra Brians hjemmeside:Mousepants Gym bliver et lille lokalt træningscenter i omegnen af Holstebro eller Herning. Det er ikke meningen at det skal køre som et traditionelt center, men det skal drives af entusiasme og lokal opbakning. Centeret bliver udstyret med helt basale træningsredskaber, som giver mulighed for effektiv træning. Der bliver fokus på grundtræning (styrke, kondition, smidighed, balance og koordination) og der kommer ingen overflødige maskiner, ingen holdtræning og intet overflødigt bavl der presser prisen op.
Prisen bliver 100 kr./md. og der bliver ingen binding og intet oprettelsesgebyr.
Antallet af medlemmer bliver begrænset, da for mange medlemmer giver ventetid og dermed ineffektivitet i træningen.
Der vil løbende blive afholdt arrangementer, konkurrencer, holdt foredrag og andet gejl, ligesom jeg ofte selv vil være tilstede og kan rådgive og vejlede.
Jeg forestiller mig Mousepants Gym som værende et sundt alternativt hang-out for omegnens unge, og et alternativ til eftermiddagens tv og computerspil hvor unge kan komme i form til en billig penge, under kyndig vejledning.
Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev, hvis du vil følge med i hvordan det skrider frem med oprettelsen af centeret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster