Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1479
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1478

Følg bodybuilding.dk på

Q&A - Brian Henneberg Nielsen

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Så har Hr. Henneberg også været igennem en omgang Q&A!

Hvis i er nysgerrige skal i være velkomne til at tage et kig :D

http://tungekastanjer.blog.com/2011/07/ ... g-nielsen/
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er enig i alt du siger brian, du lyder som en klog mand!
Utoligt du har opnået den krop clean det er sgu flot!

God sang og en af de bedste film jeg har set - into the wild

Lige 1 spørgsmål, hvordan holdte du din masse i det år du havde en skade?

Reputation point: 5

Rigtig godt interview "Musse" :)

Jeg ville med mit store og åbne hjerte, lige pointere - manden har en mening i det han siger omkring, hvordan folket bør leve livet og behandle andre.. Alle skal sku kunne leve i fred og ikke føle sig skræmt, når de træder ud af døren. Jeg ser tit små teenagerebørn stå i en flok, omkring en handicappet - true personen direkte og bede om hans penge, eller han vil få tæsk.. Når jeg ser dette, får det mig til at tænke - hvilken verden vi lever i? Kan det virkelig passe folk ikke kan gå i fred, uden de absolut skal provokeres? Alt dette provokation og kriminalitet, bør stoppes. Og i stedet respektere og acceptere de mennesker som vi nu er. Jeg er en af de menneske som frivilligt har meldt mig til et arrangement - hvor vi afholder et foredrag for unge og voksne - som er i kriminalitet og har problemer generelt. Her er vores ønske at stoppe al balladen og give disse unge og voksne et bedre liv og samfund.

Afsluttende ord fra mig, må være - "Genial sang, filmen i sig selv er et mesterværk".

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Musse - kan du på nuværende tidspunkt, melde ud hvornår dit fitnesscenter åbner (ca.)?

Skal lige høre dig, kommer det til at ligge i Jylland? - Forstår jeg det rigtigt, at man kan få en gratis træningslektion hos dig? Hvis dette er sandt, er jeg muligvis interesseret.

Mvh Thomas

Hvor er det bare en smuk filisofi du har til livet :)

Det er præcis sådan vi burde behandle hinanden, som du beskriver.

Geografisk sted: horsens

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00

Muligt manden bag interviewet, kan fortælle os hvornår hans fitnesscenter ca. åbner, og hvor i landet det kommer til at ligge? Eller kan jeg læse det selv, et sted?

hanzilicious skrev:Muligt manden bag interviewet, kan fortælle os hvornår hans fitnesscenter ca. åbner, og hvor i landet det kommer til at ligge? Eller kan jeg læse det selv, et sted?

Kopieret fra Brians hjemmeside:

Mousepants Gym bliver et lille lokalt træningscenter i omegnen af Holstebro eller Herning. Det er ikke meningen at det skal køre som et traditionelt center, men det skal drives af entusiasme og lokal opbakning. Centeret bliver udstyret med helt basale træningsredskaber, som giver mulighed for effektiv træning. Der bliver fokus på grundtræning (styrke, kondition, smidighed, balance og koordination) og der kommer ingen overflødige maskiner, ingen holdtræning og intet overflødigt bavl der presser prisen op.

Prisen bliver 100 kr./md. og der bliver ingen binding og intet oprettelsesgebyr.

Antallet af medlemmer bliver begrænset, da for mange medlemmer giver ventetid og dermed ineffektivitet i træningen.

Der vil løbende blive afholdt arrangementer, konkurrencer, holdt foredrag og andet gejl, ligesom jeg ofte selv vil være tilstede og kan rådgive og vejlede.

Jeg forestiller mig Mousepants Gym som værende et sundt alternativt hang-out for omegnens unge, og et alternativ til eftermiddagens tv og computerspil hvor unge kan komme i form til en billig penge, under kyndig vejledning.

Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev, hvis du vil følge med i hvordan det skrider frem med oprettelsen af centeret.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00

mic skrev:
hanzilicious skrev:Muligt manden bag interviewet, kan fortælle os hvornår hans fitnesscenter ca. åbner, og hvor i landet det kommer til at ligge? Eller kan jeg læse det selv, et sted?

Kopieret fra Brians hjemmeside:

Mousepants Gym bliver et lille lokalt træningscenter i omegnen af Holstebro eller Herning. Det er ikke meningen at det skal køre som et traditionelt center, men det skal drives af entusiasme og lokal opbakning. Centeret bliver udstyret med helt basale træningsredskaber, som giver mulighed for effektiv træning. Der bliver fokus på grundtræning (styrke, kondition, smidighed, balance og koordination) og der kommer ingen overflødige maskiner, ingen holdtræning og intet overflødigt bavl der presser prisen op.

Prisen bliver 100 kr./md. og der bliver ingen binding og intet oprettelsesgebyr.

Antallet af medlemmer bliver begrænset, da for mange medlemmer giver ventetid og dermed ineffektivitet i træningen.

Der vil løbende blive afholdt arrangementer, konkurrencer, holdt foredrag og andet gejl, ligesom jeg ofte selv vil være tilstede og kan rådgive og vejlede.

Jeg forestiller mig Mousepants Gym som værende et sundt alternativt hang-out for omegnens unge, og et alternativ til eftermiddagens tv og computerspil hvor unge kan komme i form til en billig penge, under kyndig vejledning.

Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev, hvis du vil følge med i hvordan det skrider frem med oprettelsen af centeret.

Mange tak Mic

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster