Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonGreen skrev:Rackpulls og død er noget lig hinanden, i rackpulls er du ikke istand til at få nær så meget ROM på som i død. Men du kan derved kører en del tungere i rackpulls.Så det er noget = hinanden. God som erstatning på de dage hvor man også kører tung squat, så udmærket idé..

Kan du godt sige at den gør i det at der ikke er stabilisator i hamstrings med, men ang hypertrofi er det nogenlunde det samme, :crel22 skrev:SimonGreen skrev:Rackpulls og død er noget lig hinanden, i rackpulls er du ikke istand til at få nær så meget ROM på som i død. Men du kan derved kører en del tungere i rackpulls.Så det er noget = hinanden. God som erstatning på de dage hvor man også kører tung squat, så udmærket idé..
ok, men rackpulls går vel en del mere i ryggen?

Old school skrev:rackpulls giver større hypertrophi i øvre ryg, men mindre i nedre og lår..
du kunne også bare køre dødløft hver anden gang og squat hver anden gang

crel22 skrev:Old school skrev:rackpulls giver større hypertrophi i øvre ryg, men mindre i nedre og lår..
ja men hele min pointe med mit program var, at jeg skulle køre de samme øvelser hver eneste gang. Jeg tror på, jo mere man træner en øvelse jo bedre blir man til den. Men tror bare, uheldigvis, at mine knæ ik kan holde til sqaut og dødløft samme dag.
Old school skrev:crel22 skrev:Old school skrev:rackpulls giver større hypertrophi i øvre ryg, men mindre i nedre og lår..
ja men hele min pointe med mit program var, at jeg skulle køre de samme øvelser hver eneste gang. Jeg tror på, jo mere man træner en øvelse jo bedre blir man til den. Men tror bare, uheldigvis, at mine knæ ik kan holde til sqaut og dødløft samme dag.
det er også min holdning at man bliver bedre jo mere man træner det, modsat tror jeg også du ret hurtigt vil brænde ud hvis du træner med samme intensitet hver gang..

crel22 skrev:Old school skrev:crel22 skrev:Old school skrev:rackpulls giver større hypertrophi i øvre ryg, men mindre i nedre og lår..
det er også min holdning at man bliver bedre jo mere man træner det, modsat tror jeg også du ret hurtigt vil brænde ud hvis du træner med samme intensitet hver gang..
Ja det ville man, men så vil man jo tage en deload.
Ville du så foreslå sammen pricip som i artiklen old school træning? Altaå mandag 4x12, onsdag 4x8,fredag 5x4? Eller skuille skifte fra uge til uge?
Old school skrev:crel22 skrev:Old school skrev:crel22 skrev:Old school skrev:rackpulls giver større hypertrophi i øvre ryg, men mindre i nedre og lår..
Ville du så foreslå sammen pricip som i artiklen old school træning? Altaå mandag 4x12, onsdag 4x8,fredag 5x4? Eller skuille skifte fra uge til uge?
næ ville hellere køre noget Heavy-light-medium
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5 ... ar_5x5.htm

crel22 skrev:Old school skrev:crel22 skrev:Old school skrev:crel22 skrev:Old school skrev:rackpulls giver større hypertrophi i øvre ryg, men mindre i nedre og lår..
næ ville hellere køre noget Heavy-light-medium
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5 ... ar_5x5.htm
men så kommer jeg lidt til at køre efter progression. vil gerne bare løfte tungt efter dagsform, og holde deload når jeg kan mærke jeg har brug for det.
men er det ik os lidt heavy-ligtht-medium princip i 4x12, 4x8, 5x4?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster