Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 846
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 844

Følg bodybuilding.dk på

Råd til fullbody 3 gange ugeligt + kostplan

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej eksperter :)
Jeg er en gut der efterhånden har trænet 2 år on-off. Jeg vejer ca. 75 kg. Jeg har både kørt 2 split og fullbody. Min situation er at jeg "kun" har mulighed for at nå i træningscentret 3 gange ugeligt. (mandag, onsdag og fredag) på grund af universitetet og arbejde. Derfor kører jeg lige nu fullbody
Jeg har hjemmestrikket et trænings program som jeg lige er startet på som jeg gerne vil have lidt inputs og eventuelle ændringer til.
Det skal lige siges at det primære fokus er at få smidt nogle cm på armene, da det er der den halter mest.
Jeg har læst mig frem til at vejen til større arme er få basis øvelser med mange sæt? er det korrekt efter jeres mening?
Nå men her kommer programmet:

Bænk 5 x 8
Squat 3 x 8
Bent over row 5 x 8
Biceps 5 x 8
Triceps 5 x 8
Mave 3 x 10
Skulder 5 x 8

Som overskriften lyder mangler jeg en kostplan at gå efter. Jeg er studerende så mit forbrug skal helst holdes så langt nede sommuligt. Min situation er samtidig at jeg flyver lidt frem og tilbage, så har svært ved at skulle planlægge en ugentlig kostplan ned til mindste deltalge, derfor søger jeg nogle generalle ting der er godt at spise med højt proteinindhold, som kroppen kan vokse af. Jeg spiser rigtig mange æg. Derudover drikker jeg proteinpulver efter træning (40g)

Håber der er nogle venlige folk der vil komme med lidt kommentarer.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

[
quote="oestergaard"]Hej eksperter :)
Jeg er en gut der efterhånden har trænet 2 år on-off. Jeg vejer ca. 75 kg. Jeg har både kørt 2 split og fullbody. Min situation er at jeg "kun" har mulighed for at nå i træningscentret 3 gange ugeligt. (mandag, onsdag og fredag) på grund af universitetet og arbejde. Derfor kører jeg lige nu fullbody
Jeg har hjemmestrikket et trænings program som jeg lige er startet på som jeg gerne vil have lidt inputs og eventuelle ændringer til.
Det skal lige siges at det primære fokus er at få smidt nogle cm på armene, da det er der den halter mest.
Jeg har læst mig frem til at vejen til større arme er få basis øvelser med mange sæt? er det korrekt efter jeres mening?
Nå men her kommer programmet:

Bænk 5 x 8
Squat 3 x 8
Bent over row 5 x 8
Biceps 5 x 8
Triceps 5 x 8
Mave 3 x 10
Skulder 5 x 8

Som overskriften lyder mangler jeg en kostplan at gå efter. Jeg er studerende så mit forbrug skal helst holdes så langt nede sommuligt. Min situation er samtidig at jeg flyver lidt frem og tilbage, så har svært ved at skulle planlægge en ugentlig kostplan ned til mindste deltalge, derfor søger jeg nogle generalle ting der er godt at spise med højt proteinindhold, som kroppen kan vokse af. Jeg spiser rigtig mange æg. Derudover drikker jeg proteinpulver efter træning (40g)

Håber der er nogle venlige folk der vil komme med lidt kommentarer.
[/quote]

Hej, du mangler en lat pulldown, el pullup.
Tun, linser, bønner, alt i fisk, pålæg, kylling, kalkun, mælk ,youghurt,oksekød, dette er gode kilder til protein.

Mvh august

Geografisk sted: københavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Bænk 5 x 8
Squat 3 x 8
Bent over row 5 x 8
Biceps 5 x 8
Triceps 5 x 8
Mave 3 x 10
Skulder 5 x 8

Hvad er grunden til at vollumen er mindre i Ben/mave? - Jeg ville smide mindst 5 sæt ind til ben også, eller lave noget dødløft :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 102.00

Kostplan: Vis kostplan

Tak for svarene.
Det er en fejl :) Kører også 5 * 8 der.

Logbog: Ingen logbog

Synes du mangler dødløft og pull-ups.
Derudover kør skulder (f.eks. Military press) før eventuelle isoleringsøvelser.

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster