Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ergoterapeuten skrev:du indtager alt for lidt kcal - det ligner nærmest en kostplan til cut... flere havregryn til morgen plus et par æg - og så nogle flere rugbrødsmadder til frokost

Pind skrev:Ergoterapeuten skrev:du indtager alt for lidt kcal - det ligner nærmest en kostplan til cut... flere havregryn til morgen plus et par æg - og så nogle flere rugbrødsmadder til frokost
Hvad basere du det på? Med de informationer du har og de "mængder" som f.eks. "ukendt mængde", så vil du på ingen måde kunne sige der er hverken for lidt eller for meget.

drezc skrev:Synes dælme det er en tidlig alder og vægt at begynde at tænke bulke / cut. Synes bare du skulle træne hårdt og så spise alt det du kan, at sætte mål om at cutte ved 50kg og så i din alder virker langt ude.
Pind skrev:Det staves rundtenom..
Mht. kostplanen, så er værdierne for subjektive til at man kan sige noget specielt.. Smid det ind i kostplans funktionen og angiv mængde. Det gør det nemmere at lave feed back.
du indtager alt for lidt kcal - det ligner nærmest en kostplan til cut... flere havregryn til morgen plus et par æg - og så nogle flere rugbrødsmadder til frokost

Natural skrev:drezc skrev:Synes dælme det er en tidlig alder og vægt at begynde at tænke bulke / cut. Synes bare du skulle træne hårdt og så spise alt det du kan, at sætte mål om at cutte ved 50kg og så i din alder virker langt ude.
Så din mening er altså at jeg bare skal tænke udenom alt hvad der hedder kostplan bare og æde når jeg har lyst og så træne?![]()
I så fald lyder det fint nok for mig, tænkte bare at når jeg nu begynder seriøst skulle det gøres rigtigt.

Pind skrev:Jeg mener bare ikke man kan basere det på to måltider. Du ved ej hellere hvor meget pålæg han kommer på. Hvis du smider 150 - 190g kylling på, så er der masser af kcal.

Pind skrev:Ja.. Og tydeligvis er det det også hvis han allerede tager 800g på om ugen som han selv har nævnt.
Rådet burde i stedet være at han skulle skære 200 kcal fra og dele det mere ud over dagen.

Pind skrev:Det er muligt.. Men at råde til "bare at fylde i sig" er ikke noget godt råd uanset alder. Han er i voksealderen yeah, men det er intet argument for bare at fylde på..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Pind skrev:Hvis han rammer en vægt øgning på 800g ugentligt så mener jeg i hvert fald ikke at han skal fylde mere i hovedet.
Det vil sætte sig som fedt, der bare skal af i sidste ende alligevel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster